Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 02:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Hej. Ville lige høre om følgende fremgangsmåde er god til LSA-ekstraktion. Hvis det virkelig kan være så nemt, forstår jeg ikke hvorfor der er alle mulige netguides der foreslår ekstraktion med petroleum osv.

Ting man skal bruge:
Ubehandlede Hawaian Baby Woodrose frø
Hvidløg
Appelsinjuice
Et glas kogt vand

Procedure

1. Kog vandet og køl det til stuetemperatur. Et lille glas er fint, så kan man blande op med juice efterfølgende.
2. Dosis 4-12 frø (alt efter frøenes styrke og dit ønske til rus, første gang start lavt). Knus dine frø med en morter og put i vandet.
3. Vandet skal sætte i køleskabet i +4 timer og beskyttes for lys eksponering, så enten hold køleskabet lukket eller dæk glasset med sølvpapir.
4. Efter nedkølningen tilføjer du et finthakket hvidløg til blandingen og rører rundt engang imellem (i ca. 30 min.). Der skulle være et stof i hvidløg som eliminere de farlige stoffer i HBWR frøene.
5. Si frørester og hvidløg fra vandet. Vandet skulle være klar til at drikke, for smagens skyld anbefales appelsinjuice.

Læst på engelsk her (https://psychonautwiki.org/wiki/Nausea- ... extraction), oversatte for min egen forståelses skyld også kunne andre også få glæde af det.

Hvis i da mener det vil fungere?

Desuden vil jeg også gerne vide om HBWR, som standard bliver forhandlet ubehandlede herhjemme?

Dedikeret medlem

Jeg tror det bedste svar må være "formodentligt". Det er lidt svært at gisne om, når det (så vidt jeg kan læse mig til) ikke vides, hvilke stoffer der er involveret i 'nedbrydningen' af glykosiderne samt hvilke produkter der er. Jeg ved så lidt om sukker-kemi at det gør helt ondt, men man kunne måske forstille sig at den fysiologiske effekt kommer af cyanoglykosidet som helhed. Hvis den effekt neutraliseres ved at cyano-gruppen substitueres, bytter man følelsen af ubehag ud med cyanid-ioner.
Når man læser om den sedative / svagheds-følelse (nogle)folk beskriver på LSA, kunne tanker jo også godt ledes mod symptomerne på mild cyanid forgiftning.
Hvorvidt det hænger sådan sammen, er dog en anden sag. Dette er blot spekulationer.

Du er heller ikke den første til at undre dig over denne tek: http://www.bluelight.org/vb/archive/ind ... 25763.html ;)

Selvom det lyder meget 'naturligt' i forhold til fx. heptan, så lyder den her tek vs. den normale med heptan, lidt som one-pot meth versus flere trin med oprensninger.

Efter sigende skulle sæbevand og sandpapir også kunne gøre jobbet så godt som heptan, det kunne også være et alternativ..

Trods den er gammel, var der måske også noget interessant herinde: http://www.nature.com/scientificamerica ... 85-114.pdf , har dog ikke adgang fra nuværende placering (VPN nede).

Og selvfølgelig den meningsløse: Hvorfor tager du ikke bare LSD / nogle af dmt'erne :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]