Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey med rygere! Skal snart have pisprøve, ved ikke helt hvornår den kommer. Men har fået en buddys rene pis i en lille flaske. Som jeg opbevarer et varmt sted. Tænkte på hvor langtid hans pis kan holde sig, før jeg skal have noget nyt. Eller kan jeg altid bruge det?
Tak på forhånd:)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Nogle timer. Jeg er på ingen måde ekspert i at håndtere urin - og slet ikke andre menneskers, men jeg tror altså du skal fryse det ned med det samme for at undgå bakterievækst og stanken af råddent pis.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
efter 20-24 timer skulle der vist danne sig nogle nasty amoniske salte, det er i hvert fald derfor at man helst skal bruge urin inden når man bruger det som gødning og jeg kunne forstille mig det samme ved en urinprøve, dog ville jeg nok ikke bruge urin der var ældre en 12 timer bare for en sikkerheds skyld. Du kan putte det i en plastic pose og have den tæt på kroppen et sted så den har krops temp (som urin nu har) - bare pas på at der føst og fremmest ikke er noget posen kan rive sig på :D og at det ikke larmer og knitre/ skvulper når du går rundt. Hvis det gør så hav en nettopose med et eller andet i :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Haha.. Det her emne fik mig lige til at tænke lidt tilbage i tiden. Da jeg var de der 14-15 år, og skulle lave urinprøver jævnligt, pga. en formodning om at jeg røg hash - der fik jeg en clean kammerat til at pisse i en flaske, og så gemte jeg urinen i en Harley Davidson parfume, der havde samme gullige udseende som urin (og nærmest også samme duft). Det brugte jeg over en periode på ca. 3 måneder. Det blev rimeligt klamt, men det fungerede tilsyneladende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]