Jeg har røget en del i 4 år, det sjældent jeg ryger mere, dagen i dag. Jeg ryger sjældent fordi det lægger et låg på mine følelser, og at jeg bliver irritabel og ubevidst dagen efter.
Dengang jeg røg hash, så fandt jeg ud af at det gav mig angst. En angst jeg oplevede, specielt når jeg sad i bussen. Jo tættere på busstoppestedet jeg kom, desto mere vildt fik jeg det, ligesom følelsen af at være spændt/nervøst, ligesom at der skal til at ske noget (selvom min logik fortalte mig at der ikke ville ske noget). Hvis der var én der satte sig på ydersædet, så var det som om at der blev endnu værre.
Jeg var ret usikker, og tit så vidste jeg ikke hvordan man skulle opfører sig. Jeg havde svært ved at vurderer hvornår man skulle sige "hej" til bekendte, eller hvornår man skulle gå videre, efter at have hilst. Jeg fik svedige håndflader og følte at det var en socialt akavet. Igennem årene der kunne jeg til tider blive paranoid. Jeg blev bange for mørke. Jeg følte mig tit forfulgt om aftenen. Måske havde det noget at gøre med at jeg med min kammerat blev overfaldet, 15 meter væk fra min havelåge, eller at jeg havde været på flugt 2 gange, hvor jeg følte at det gjaldt mit liv.
Uanset hvad, så da jeg var mest paranoid, så løb jeg nærmest hjem fra min kammerat som boede 500m væk. Jeg var sikker på at bilen der kørte parallelt med gaden jeg var på, var efter mig. Jeg rystede så meget at jeg havde svært ved at låse døren op. En af dagene efter, så fjernede et svampe trip min paranoia, altså som i fuldstændig fjernede! Det var dengang.
Efter en enkel gang krudtkur, så får jeg en fuldstændig sindssyg fråder på når jeg ryger (selv hvis jeg tager 2 hvæs af en joint). Det er så slemt at jeg nærmest ikke kan tilfredsstille min sult. Hvis jeg venter med at gøre noget ved det, så bliver jeg bleg og svimmel.
Jeg får let pres, og får en uimodståelig trang til at strække min ryg (Ligesom hvis man siddet i en dårlig stilling og set film). Jeg kan mærke at jeg får lyst til at gabe, men det føltes som om at munden ikke gabe højt nok, hvilket resultere i at jeg ikke kan fuldføre gabet.
Hvis jeg ikke har røget længe, så er min oplevelse bedre, og jeg kan faktisk nyde det