Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
En mand i min drøm fortalte at han var ude og rejse:

00:00

10 gram Peganum harmala

00:30

10 gram Mimosa hostilis kort efterfulgt af 5 gram Psilocybe Tampanensis

og på peaket Pot og 250 mg 10x Salvia ekstrakt

han sagde at det var en meget synergistisk kombination [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

hva sir i?

In our memories

Geografisk sted: København
Hvad med at fortælle os om det, i stedet for det der? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hej. Har prøvet at opdrive nogle salvia d frø, men det har vist sig mere besværligt end regnet. Hvis nogen har kendskab til nogle salvia frø`s existens, så [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 05 November 2002: Besked ændret af: Ramses ]

Insane psychedelia user!

/me deler håndkantsslag ud.

@Anima : >=> Det er et harm reduction board, dvs. det er irrelevant hvor meget at mænd i dine drømme kan tage, det som er interessant at høre, er hvad der skete med ham manden. Det gælder jo ikke om at blære sig med hvor dopet man kan blive (især ikke med alle de "små børn" vi har rendende som også vil være med).

@Ramses : >=> Hold dig til topic, tak. Hvis du er interesseret i salvia frø, så må du lave dit eget topic, eller evt. søge på google.

O.K.?

/Jensus

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jensus, slæap nu for fanden af, selvom du er moderator!

Ja, Anima skulle helt sikkert have forklaret det på en anden måde (noget mere præcist [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]), men man skal sq da have dosis at vide!

Hjælper jo ikke noget at skrive en helt masse om hvordan man havde det og hvordan det var, og så ellers bare skrive: Det var forresten svampe, jeg havde taget.

In our memories
Brugeravatar

MDM@ har skrevet en rapport om trippet, mange af de beskrevne ting har været stort set det samme, bortset fra jeg har ikke tænkt så mange tanker men nærmest et virvar af behagelige tanker og indtryk og det har udentvivl været det mest euforiserende/ekstatiske trip jeg nogensinde har haft. Oplevelsen næsten må kunne beskrives som at komme helt tilbage til fosterstadiet (under det meste af trippet lå jeg nærmest i fosterstilling i noget som bedst kan beskrives som en fuld kropsorgasme)
Næste gang vil jeg forøge dosisen en smule , da jeg er spændt på at opleve hvordan det var FØR fostertilstanden, men fortsættelse følger naturligvis [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det var et trip som har været lidt af et gennembrud og bedre end mit bedste mdma rus dvs. målt i eufori, da det generelt for mig er svært for mig at sammenligne stoffer alt for meget da de næsten hver har deres charme på hver deres område, dog med visse undtagelser naturlighvis [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 05 November 2002: Besked ændret af: Anima ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Jensus : lol, så vil du da slet ikke høre om mændene i MINE drømme [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

@Ramses : Det er stort set umuligt at dyrke salvia fra frø så

Medlem
Brugeravatar

ALT kan lade sig gøre? jeg synes bare de er så søde disse planter, og jeg er SIKKER på at jeg nok skal få dem til at gro. Men nok om det. Nu vil jeg fortælle om et af mine trip eventyr.
det var den dag verden blev bedre. (ialt fald for mig.
Det var en lettere grå dag, den dag da jeg besluttede mig for at æde 2 planeter. Jeg havde forberedt mig med at finde noget godt hårdt trance techno frem, og skabe den atmosfære jeg følte optimal for selve trippet. jeg havde også spist vegetarisk (da jeg mener det er bedre for trippet) et par dage inden mit take off.
jeg sad så der og havde guffet mine 2 planeter, mens jeg red afsted på technoens supersoniske vibes. MEN det viste sig at det skulle blive et [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] trip og til min [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] føre mig et sted hen, jeg ikke troede muligt.
(fortsættes [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Er der nogle der vil høre om de tai piger i mine drømme? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Ramsess : af alle de planter der vokser på jorden som er dyrket af mennesker stammer ca. 10 af dem fra frø og resten fra stiklinger såå...

Medlem
Brugeravatar

okay. selv om jeg ikke er botanisk expert, så burde det da ikke være helt umuligt at få en stikling til at gro. Bare man gir den noget kyndig pleje?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

haha, jeg bør nok lige tilføje at jeg mente 10 af alle SALVIA planter, jeg skimmede lige min egen post og fattede minus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@Ramses : stiklinger er ikke svære at få til at gro. de er desværre lidt dyre, men LANGT lettere at få fat på end frø.

Medlem

Geografisk sted: kbh
Urtegartneriet vil nok være det letteste sted lige umidlibart at få fat i en salvia på frø skal du nok ikke satse på da de er meget sjældne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]