Bl0dpump skrev:
Krimse skrev:
Kan du sætte ord på, hvorfor du har behov for at sniffe et tobaksprodukt? Det lort giver absolut ingen mening i min næse.
Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt hvad DU synes omkring det?
Der oprettes også tråde omkring mephedrone - kunne jeg ALDRIG finde på at røre, men derfor blander jeg mig ikke - højst med gode råd.
Kan du ikke lukke røven, når jeg stiller et spørgsmål til trådstarter? Nu er der eufori indblandet med mephedron, hvilket gør det åbenlyst, hvorfor folk vælger at indtage det. Snuff smadrer slimhinderne, er ubehageligt at sniffe og giver ingen nævneværdig eufori. Tilgengæld får du nedsat lugte- og smagssans og potentiel afhængighed, hvis det er det lille nikotinkick, det
måske giver.
Når du nu er så cancerforskrækket, kan jeg måske skræmme dig fra brugen af snuff ved at fortælle dig, at det indeholder carcinogener, som altså er kræftfremkaldende. Der er ikke gjort meget forskning i snuff, så ingen kan fortælle dig præcist, hvor kræftfremkaldende det er. Dog er det helt sikkert sundere end at babbe cigaretter.
Jeg troede, at det her var et oplysningsboard, men jeg tog åbenbart fejl, siden det ikke er tilladt at stille spørgsmål eller udtrykke sin mening.