Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 20:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej Psychedelia

Jeg skal bestille noget salvia ekstrakt til mig selv men jeg ved ikke helt hvad der passer sig,jeg har ikke prøvet det før.
Jeg kan se at det bliver for det meste solgt i 0,5g og 1g pakker så jeg regner med at det er små doser man ryger af gangen men skal jeg købe noget 10x, 20 eller måske 30x ekstrakt?

jeg tænkte selv at købe noget 10x og noget 20x eller 30x så man kunne prøve sig frem. hvad siger i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

40x

Mr. Gone
ok så prøver jeg 20x, men hvor meget ryger man af gangen til et trip? jeg skulle gerne kunne eksperimentere lidt:)

hehe det tror jeg ikke at jeg tør i første omgang.
Tak f0r linket, det var lige hvad jeg søgte:)

jeg synes nu det er et mærkeligt stof, jeg har doseret ca. 0.1-0.2g og fået en fin effekt men jeg har svært ved at huske noget fra trippet, det mærkes kun som nogle få sekunder selvom det varer 3-5min?

ja følelsen af at tiden forsvinder kan jeg relatere til. Jeg er måske heller ikke brudt helt igennem, men jeg synes at musik og lyd generelt er ubehageligt imens!

jeg har røget det på bong sammen med en kammerat og jeg har kun røget 10x 100-200mg per hoved og jeg har været påvirket af hash alle gange. Jeg har dog 20x til at eksperimentere med i weekenden:)

den ene gang kunne jeg mærke lydbølgerne så kraftigt at jeg fik desideret ondt men da effekten aftog kunne jeg se og mærke lydbølgerne på min krop og jeg kunne se at min hud trak sig sammen der hvor det trykkede. Det var vildt mærkeligt.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Knarkdrengen@ Ang. dit link til videoen: jeg fatter ikke hvorfor folk tager salvia på den måde. At stå og filme folk mens de tripper, og alle "vennerne" kommer med dårlige kommentarer konstant mens de griner af en, som i en dårlig Beavis and Butthead film,.. det må da give det dårligste trip!

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]