Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Jeg var i amsterdam for nogle uger siden, og røg noget skunk derover. Jeg havde det bogstaveligtalt luksus af det, men af det her i Danmark, har jeg ikke haft samme følelse. Nogle der ved hvorfor, og om man kan skaffe det?

Jeg håber nogle der har været i amsterdam kan svare mig.

Insane psychedelia user!

Det skunk jeg fik til min fødselsdag fra Amsterdam havde de gu hjælpe mig banket på.
Sikke noget svineri, så er det jeg køber herhjemme bedre men det har self også alle krystaller endnu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Skunk kan vel være ligegodt uanset hvor i verden det kommer fra, og være af høj potens, på gaden her i Danmark eller i Amsterdams coffeshops svinger kvaliteten vel en del, growers der dyrker for produktionens skyld, altså udelukkende for the $$$, gør det ikke med samme "kærlighed" som manden der f.eks kan koncentrer sig om enkelte planter af gangen (f.eks et setup på en 25 planter er nemmere at holde øje med og give den nødvendige pleje end et setup på 100 planter) - og tænker vel egentlig bare på at få det ud af døren så pengene kan trille ind, men derfor kan nogle af dem jo også komme til at dyrke noget helt suverænt skunk. Curringen har også en del med oplevelsen at gøre og noget mange undlader at gøre særligt grundigt da det tager tid, samt flush og mange andre ting der spiller ind for en god røg.

vi har de fleste steder i verden adgang til samme strains/frø og gro udstyr.

i say; vil du være sikker på en god suveræn kvalitet skal du selv igang med at dyrke det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]