Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 07:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej drenge, en af mine naboer skulle flytte fra stedet jeg bor på, og som en gave til mig, gav han mig en vandpibe.
Jeg har røget almindelig shisha på vandpibe før, men aldrig hash på den.

Jeg prøvede at søge på nettet, og her på psychedelia, men fandt intet der kunne hjælpe mig.

Det er en helt normal vandpibe, den har et hoved, et rør, et kammer og en enkelt slange, du ved dem du kan købe i butikker der sælger varer fra østen.

Min bong er gået i stykker(var en ret billig en så jeg forventede heller ikke at den var bygget af særligt holdbare materialer) og har ikke råd til en ny, kan ikke finde ud af at rulle joints(hader egentlig også at ryge joints, synes det er et spild af god hash og ryger dem kun når jeg er på staden) Så jeg havde tænkt at prøve at ryge på en vandpibe istedet!

Så hvad gør jeg? Blander jeg hashen med shishaen eller hvad? Lægger jeg bare hash i hovedet rent og ryger det, ala på en almindelig pibe? Hvor meget hash skal man bruge til en vandpibe? Ved at man skal bruge mindre hash i et bongmix end i en joint, men hvad er blandings forholdne? Hvor meget lugter det?(Ved fra egen erfaring at joint-røg lugter mere end bong-røg)

Er helt forvirret her. Håber i kan hjælpe mig!

Medlem

Mr. Gone skrev:
Har du virkelig søgt? Søgte på "hash vandpibe" på google og alle artikler ser lovende ud. Lige meget!
Har ikke nogen reel viden om det, men jeg har en smule erfaring. plejer bare at nolle hashen i hovedet sammen med vandpibetobakken. Jeg plejer også at putte rimelig meget hash i, men ikke så meget at det overtager smagen. Så ryger jeg sgu bare, og det plejer at dufte rimelig kraftigt, men dejligt.
Du kan vist også ryge hashen rent på shisha'en.

Bemærk: Jeg plejer at ryge i vildt lang tid på vandpibe uden rigtig at mærke noget, og PLUDSELIG kan jeg ikke bevæge mig overhovedet.

Tak for info, kan du sådan sige hvor meget du putter i i gram? Plejer at putte ca. 0.3 i et bong-mix, en lille stump på 5 milimeter i længden og bredden.

Junior medlem

Halv af hver, så går du ikke galt i byen..

With this electronic rod, he will rub its mechanical vagina.
The skill of the spectator, will determine the machines ability to reach climax.

Junior medlem

Halv af hver, så går du ikke galt i byen..
Men kan generelt ikke anbefale at bruge habibi til tjald..
3 huller i låget på et champignon glas, og 2 stykker vandslange hvor du nu kan finde det:) en lille chillum.. Så har du en pipe der holder mange år!

The skill of the spectator, will determine the machines ability to reach climax.

Junior medlem

Ved nærmere eftertanke, så skal du nok også bruge en fil til låget for at få hullet tilpasset så slangen slutter tæt:) ellers bare æd det, så er du også småskæv i morgen:)

Medlem

Nomohawk skrev:
Ved nærmere eftertanke, så skal du nok også bruge en fil til låget for at få hullet tilpasset så slangen slutter tæt:) ellers bare æd det, så er du også småskæv i morgen:)

Har desv. ikke nogen værktøj ud over et multitool til guitar og nogle urmager skruetrækkere :(

Men kunne du tage et billed af sådan en chillum?

Også, foreslår du virkelig at jeg spiser hash rent? Det lyder som et spild, da THC skal aktiveres af varme før det er aktivt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]