Hey Guys.
Jeg har dette problem at jeg er igang med at tage kørekort. Jeg er en af de typer der godt kan lide at nyde en enkelt joint en gang i mellem sammen med mine venner.
Mit problem ligger i at jeg i et stykke tid stoppede med at ryge, pga. kørekortet, og jeg tænkte at jeg skulle have en urinprøve med til lægen ved lægeartesten. MEN så søgte jeg lidt på det og folk skrev rundt omkring at det kun var hvis man indrømmede at man tog euforiserende stoffer. Men her sidste torsdag, der valgte jeg så at være med til at ryge på en joint.
Men så her i dag da jeg ringede og bestilte tid hos lægen (her i morgen kl 16.15) så sagde han at jeg skulle have urin med da han (påstod) at han skulle tjekke om jeg evt havde sukkersyge.. Dér blev jeg godt nok bekymret og tænkte hvad sukkersyge og kørekort havde med hinanden at gøre.. Men endnu mere om hvis det var rigtig om det så også betyder at han tjekker for THC samtidigt..
Han sagde til mig at det IKKE behøvede at være nedkølet og at jeg bare kunne tage en morgenurin med..
Min plan var så at jeg ville have noget urin fra en evt veninde.. Men mine veninder sagde nej, bortset fra én som gerne ville hjælpe, men da hun røg i går , så ville det ikke være en stor hjælp....
Jeg har kigget på denne side;
http://www.narkotikatest.dk/shop/cms-omnarkotest.html Hvor de skriver om at man kan manipulerer med urintesten ved at ændre ph-værdien og fortynde urintesten.
Men er der nogen herinde som kender evt. metoder til at undgå at blive opdaget? Helst udover at få en ven/venindes urin... Nogen der selv har været til lægen med urintest til lægeartest til kørekort, som også ryger?
Tror i at det kun er til sukkersyge, eller om det overhovedet er til sukkersygetest?
En hurtig hjælp ville gøre mig mega lykkelig, da jeg virkelig er bekymret.. Det skal siges at jeg ALDRIG ville køre påvirket , men derfor kan jeg ikke se nogen grund til at man ikke må ryge en lille joint med sine venner af og til, udover den dumme lovgivning.. Men derfor ville jeg aldrig køre i påvirket tilstand, udover cykel ..
Men nogen gode råd eller facts?