Det er først og fremmest vigtigst for mig at fortælle jer alle andre at jeg stoppede med at ryge for over 4 uger siden / 1 måned siden . Har røget fast hver dag i 1,5 år, og cuttede lortet fordi jeg mødte en giga sød tøs haha.
Men! Derudover er det ikke for at tvære det ud i ansigtet på dem som gerne vil stoppe, men simpelt ikke kan pga, ja hvad ved jeg, diverse ting.
Jeg vil gerne høre, til dem af jer der er stoppet (sorry hvis jeg postet det i et forkert sted herinde), hvordan havde i det med det at stoppe?
Personligt selv har jeg aldrig haft det bedre.. Jeg føler mig latterlig meget fri, der er ingen stank der hænger i min lejlighed, har slettet alle 420 / smoke pictures fra mobilen / computeren osv osv, og givet alt rygergrej til de fleste mennesker som jeg ved der stadig gør det. (har faktisk en 2 decimaltals vægt gram jeg giver gratis væk herinde senere, ellers skriv pb)
Jeg kan føle nu, at jeg som på A-kasse , og endda på en af de laveste satser, kan mærke en MÆRKANT forskel på at droppe det (fordi jeg købte af en virkelig god dealer, det med at dyrke det selv var ikke lige mig).
Og jo! jeg ved godt at det er et super sjovt / godt miljø hvor man kan møde rigtig mange nye mennesker, dog vil jeg påpege at jeg personligt havde det lidt svært ved at sige farvel til alle de mennesker der røg hver dag (klubber osv osv osv)
Altså, på en eller anden måde ved jeg ikke rigtig hvorfor jeg skriver alt det her til jer, men jeg har bare et behov for det! Og tak fordi du læste hertil, det betyder virkelig meget at kunne dele min "stop" viden med andre der har været bange for at stoppe, pga.. ja.. Alt?
Jeg nyder dog stadig at være herinde. I er nogen fantastiske personer alle sammen.

(måske den her skulle under en "oplevelses" forum sektion herinde?)