Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Det er først og fremmest vigtigst for mig at fortælle jer alle andre at jeg stoppede med at ryge for over 4 uger siden / 1 måned siden . Har røget fast hver dag i 1,5 år, og cuttede lortet fordi jeg mødte en giga sød tøs haha.
Men! Derudover er det ikke for at tvære det ud i ansigtet på dem som gerne vil stoppe, men simpelt ikke kan pga, ja hvad ved jeg, diverse ting.

Jeg vil gerne høre, til dem af jer der er stoppet (sorry hvis jeg postet det i et forkert sted herinde), hvordan havde i det med det at stoppe?

Personligt selv har jeg aldrig haft det bedre.. Jeg føler mig latterlig meget fri, der er ingen stank der hænger i min lejlighed, har slettet alle 420 / smoke pictures fra mobilen / computeren osv osv, og givet alt rygergrej til de fleste mennesker som jeg ved der stadig gør det. (har faktisk en 2 decimaltals vægt gram jeg giver gratis væk herinde senere, ellers skriv pb)

Jeg kan føle nu, at jeg som på A-kasse , og endda på en af de laveste satser, kan mærke en MÆRKANT forskel på at droppe det (fordi jeg købte af en virkelig god dealer, det med at dyrke det selv var ikke lige mig).
Og jo! jeg ved godt at det er et super sjovt / godt miljø hvor man kan møde rigtig mange nye mennesker, dog vil jeg påpege at jeg personligt havde det lidt svært ved at sige farvel til alle de mennesker der røg hver dag (klubber osv osv osv)

Altså, på en eller anden måde ved jeg ikke rigtig hvorfor jeg skriver alt det her til jer, men jeg har bare et behov for det! Og tak fordi du læste hertil, det betyder virkelig meget at kunne dele min "stop" viden med andre der har været bange for at stoppe, pga.. ja.. Alt?

Jeg nyder dog stadig at være herinde. I er nogen fantastiske personer alle sammen. :-) (måske den her skulle under en "oplevelses" forum sektion herinde?)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har det også rigtig godt med at være stoppet, jeg har dog kun været væk fra det i 2 uger, men har aldrig haft så lidt lyst til røg som nu. Dog bliver jeg mere og mere irriteret på min roommate og gamle bedsteven, fordi han stadig har et misbrug og han kan slet ikke overkomme de daglige gøremål, han husker sjældent ting, har svært ved at formulere sig og det værste af det hele er at han sjældent kan overkomme sociale ting, med folk der ikke ryger.

Tror måske det at jeg flyttede sammen med ham, har vist mig hvor jeg ikke vil hen med mit liv. Så det er jo mit held, i hans uheld. Håber han bliver lidt inspireret af mig eller at han snart møder en dejlig dame.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Synes da selvfølgelig det er Nice du er stoppet hvis du ikke har lyst mere men jeg håber ikke at du stoppede fordi hun ville have du gjorde det og ikke fordi du selv ville for har haft mange kammerater der har prøvet den sang og den stinker når man har hørt den et par gange... Personligt har jeg selv skåret markant ned på mit tidligere misbrug og er næsten færdig med en 4 måneder lang pause og når den er slut skal jeg aldrig op på samme niveau igen... Men helt stoppe ville jeg aldrig gøre da jeg synes der er mange positive ting ved at ryge hvis det er på et plan hvor det ikke påvirker ens hverdag samt giver en god rus på grund af mangel på tolerance osv :) men super fedt du er stoppet hvis det er det du føler for og i så fald skal du da bare kyle hele lortet ud og koncentrere dig om hende for kærlighed er da vigtigere end at ryge sig skæv med sine rygervenner :)...

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Junior medlem
Brugeravatar

Er også igang med rygestop! Er helt enig med jer alle, for det er fandme rart at stoppe (holde rigtig en lang pause) efter så lang tids hashtåge. Det fedeste ved det hele er næsten at drømmene kommer tilbage med fuld smæk. Havde den mest virkelighedstro drøm nogensinde igår nat. Men respekt herfra, det er altid rart at læse at vi er flere i samme båd. Alle der har et hash misbrug vil vel gerne stoppe på et eller andet plan?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]