Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 07:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg kan lige så godt starte med at fortælle, at jeg aldrig har røget hash/skunk på vandpibe før! Så tillad mig at spørge dumt xD
Da jeg var på studietur med skolen i Prag, købte jeg en vandpibe til cannabis, som køberen forklarede mig. Altså, at det er en vandpibe til at ryge hash/skunk på. Det er en af de der mini vandpiber uden kul og smag. Det er sgu lidt svært at forklare. Men jeg har et link til en hjememside med hvordan den nogenlunde ser ud! Håber, at i kan se det!

http://www.colourbox.dk/billede/vandpibe-isoleret-paa-hvidt-billede-2179100

Det jeg gerne vil være helt sikkert på, er hvordan man helt præcis bruger/ryger på den, når den jo er lidt anderledes i toppen. Skal jeg bare tag låget/toppen af og så putte mit hash/skunk i, tænde det og derefter sætte låget på igen og så bare suge? :) Jeg har ikke eksperimenteret med den, da jeg hellere vil have gode råd fra jer, der har større forstand på det! Btw. jeg skal forhåbentlig stadig sætte vand i ikk?
Derudover må i meget gerne give mig en forklaring til hvorfor denne form for vandpibe er bedre at ryge hash på, i forhold til de mere normale vandpiber man bruger til kul.

Tak på forhånd! :)

Medlem

jeg siger dig at når man ryger hash eller skunk på en vandpibe så bliver man bare væk.

jeg gjorde det engang med en kammerat, og vi sad og røg i lang tid, og skæverten sneg sig langsomt ind i sindet.

men til sidst sad vi bare og sagde ikke en lyd til hinanden, og lyttede til musik, og vi var bare fuldstændig blæst.

vi puttede også KUN et gram hash på.

men den måde vi gjorde det:

vi havde blandet hash nolderne sammen med vandpibe tobakken, også sat sølv papiret med hullerne på "vandpibe hovedet"
også kullet i toppen, også stille og roligt startede vi piben. og sugede og sugede til røg var tyk.

også begyndte vi ellers at ryge, men jeg tror vi gjorde det på en alm. stor vandpibe.
men det er virkelig bare noget der rykker, så pas godt på :)

Junior medlem

Jo tak, det skal jeg huske! Men var nu mere ude efter råd, når det kommer til den lidt anderledes vandpibe, som den jeg har linket! fordi på sådan en, kan der ikke puttes kul /:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Er du helt sikker på der ikke kan puttes kul på den der? Kan du evt. uploade et billede af hovedet, så skal jeg kunne svare dig på det højst sandsynligt.

Medlem

du bør tjekke youtube, og se hvordan man forbereder en vandpibe.

ved ikke hvad du mener når du siger at man ikke kan putte kul på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]