Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Clean!
Junior medlem

Hej Allesammen, jeg har et problem. Jeg blev taget op til pistest på min efterskole igår og er blevet sendt hjem. Kan først komme tilbage når jeg kan aflevere en clean test.

Jeg skal gerne være clean hurtigt, vil helst ikke misse mere undervisning. Har røget fast i 4-5 måneder, altså hver dag. Sidst jeg røg var igår.
Hvordan bliver jeg hurtigst clean så jeg kan komme tilbage? :oops:

Titel: Re: Clean!
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Marijuana use can be detected 2–5 days after exposure for infrequent users; For heavy users: 1–15 days; For chronic users and/or users with high body fat: 1–30 days.

Fra Wikipedia. Der kan altså gå op til 2 uger før din pistest bliver ren.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_drug_testing#Urine_testing

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det bedste bud er vel at stoppe, du kan nok forvente lidt abstinenser og nedsat apetit dårlig søvn os.v - men det vare somregel kun i 3-4 dages tid så bliver det bedre. Du kan søge lidt herinde på forum hvor der er massere af gode bud på hvad man kan gøre for at gøre et stop lettere (som motion) hvor længe der går før du kan testes clean kommer vel egentlig an på hvilken salgs test de bruger men det er sikkert bare sådan en billig urin test - så en 14 dages tid vel ? held og lykke med det - det er heller ikke sagen at gå og ryge den fede hver dag, det føre for mang besværligheder med sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
vente - eller få en andens pis.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Stop med at ryg som det første. Derefter kan du teoretisk speede processen lidt ved at dyrke motion og spise sundt, da det kan øge din forbrænding en lille smule(selvom effekten nok er minimal). Inden din urintest kan det betale sig at drikke en del vand, så du har pisset flere gange i løbet af dagen. Det vil vande din prøve ud, så den består mere af væske end affalds stoffer.

Når du stopper vil du formenligt opleve søvnproblemer og ændret appetit. Nogen taber sig, andre tager meget på. Jeg tog næsten 10kg på, efter at været stoppet med at ryge fast i 7-8 år. (endnu en grund til at dyrke motion kan være gavnligt under et stop :shock: )

Til sidst vil jeg råde dig til at stoppe med dagligt forbrug. Selvom det lyder åndsvagt, så bliver du mere skæv af at ryge mindre. I stedet for at gå og være halvskæv altid, så kan du være møg hamrende skæv når du endelig ryger... Og aller sidst, efterskolebørn bør ikke ryge hash. Din krop er ikke færdigudviklet og du kan potentielt tage mere skade af at ryge, end en person der er et par år ældre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]