Og det skal lige siges at jeg solgte en skive ca hver tredje dag.
Og så kan det godt være i alle siger jeg er fuld af pis. Men når man opretter et forumtråd, er der ingen grund til at sidde og lyve når man bare skal have svar på sine spørgsmål. Altså hvorfor skulle jeg lyve omkring mit misbrug?
Dude du forventer vel ikke at nogen kan fortælle dig hvor længe du hoster 'udkrads op', hvis du virkelig gør det er du nok den eneste i verden der er dum nok til smadre dig selv så meget, tror ikke engang det muligt..
Så pointen med tråden må nødvendigvis være at du er en troll eller opmærksomhedskrævende eller noget, ellers gerne vil have folk kommentere på din livsstil. Eller at du bare er dum..
Men medmindre det er det værste noltrukket hash du ryger, nægter jeg simpelthen at tro på at du har røget så meget som du siger, det er uladesiggøreligt i din situation.. Hvis du også skal have til mad, bolig og stoffer løber det vel op i hvert fald 20-25 tusind hver måned du skal lave, så har man kræftedme ikke tid til at sumpe i en bong all day everyday...
At du i så ung en alder sælger så meget lyder altså også rigtigt langt ude, jeg har aldrig set en 13-16 årig knægt stå og sælge hårde stoffer, og hvis jeg gjorde ville jeg nok også bare tage hans ting... Og hvis du skulle stå hele dagen og slinge 33 gram hash hver dag (hvis du med skive mener plade), så har du jo heller ikke tid til at kæderyge bonghoveder find dog i det mindste på en ordentlig løgnhistorie