Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg røg det for første gang i fredags så tænkte det kunne være der var andre nybegyndere der ville vide hvordan det er, så ville da lige komme ud med hvordan jeg havde det første gang =). Nu har jeg set ret mange her inde sige at de slet ikke kunne mærke noget som helts første gang de røg det. Jeg må dog sige det var meget anderledes for mig. Jeg og min kammerat havde to joint, før vi havde røget den første færdig var jeg fuldstændig væk. Hold da op hvor var det dog sjovt. Husker min ven fortalte et eller andet, også begyndte jeg bare at flække fuldstændig. Jeg tror det er meget forskelligt for person til person hvordan det på virker en. Det skal dog prøves igen =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Godt at høre at du havde en god oplevelse :) husk nu på at det ikke skal ske for ofte.
Du skal være velkommen til at lave en mere uddybende trip-rapport.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Fedt det gik godt og i havde det sjovt :D
Håber du får masser, af gode rygeoplevelser i fremtiden.

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

Det kommer sku heler ikke til at ske så tit, bor et godt stykke fra hvor jeg købte det. Så med min dovne røv kommer jeg ikke der ind så meget. Når men vil da gerne fortælle lidt om det. Min ven starter med at tænde den første joint, og jeg kan huske jeg så meget frem til det. Han fortæller mig, tag nu et godt sug og indånd det godt. Jeg gøre så som manden siger. Jeg har aldrig hostet så meget som jeg gjorde der, kunne mærke det lig så stille komme ( mit trip). Tog omkring fem sug til, også var jeg virkelig bare væk. Jeg må sige, en af de fedeste ting jeg oplevet, var hvor godt ting smagte, det var jo helt vildt. Havde en cola med mig efter at folk havde fortalt mig det var godt med noget at drikke til. Det smagte som noget helt andet, noget helt ude af den her verden. Kæft det var godt, haha. Så lidt senere røg vi lidt igen inde i et lille leje hus. Der kunne jeg mærke at det ikke var så sjovt på grund af at jeg inhaleret alt for hårdt, men så ventet jeg bare lidt og inhaleret lidt mindre, dog stadig så det virket godt. Bare de ting jeg spiste, hold kæft hvor smagte det godt. Så satte vi os bag efter ind i en opgang og jeg sad bare og så på et skilt i godt 15 minutter, det var virkelig fascinerende for mig der. Kunne bare ikke lade vær med at grine af bogstaverne på det, kæft det var mærkelig tænkte jeg, men kunne bare ikke stoppe. Det var sku sådan bare det =)

Medlem

Det lyder som en fantastisk skævert. Gid man selv stadig kunne blive så skæv... men husk nu:

Jo sjældnere du ryger, jo federe er oplevelsen.

Jo oftere du ryger, jo dårligere virker det og jo mere lukker du dig ind i dig selv, mister korttidshukommelsen og risikerer at blive mere irritabel og mindre interesseret i verden omkring dig.

Kunne jeg skrue tiden tilbage, så ville jeg aldrig tillade mig at sumpe mere end 1 weekend i måneden.
I stedet ryger jeg tre gram om ugen og har røget fast i 20 år :(

Medlem
Brugeravatar

Det vil jeg huske. Skal dog ryge noget her på lørdag efter jeg har hørt det skulle være federe anden gang, efter det tager jeg så en lang pause med det. Må sige at jeg dog nyder det mere end alkohol =)

Medlem
Brugeravatar

Altså hvordan hash virker er forskelligt fra person til person, men når man er under uddannelse, som du vel er, så er det under alle omstændigheder en dårlig ide at ryge mere end max hver anden uge vil jeg mene, hvis du altså vil have noget ud af din uddannelse.. Husk at du har massere tid til at suge bong senere i livet..

Men det lyder som en fed oplevelse, får mig til at tænke tilbage på hvor lam jeg også blev nogle af de første gange :)

Medlem
Brugeravatar

Efter jeg har set staden er lukket kommer jeg til at vente. Det nok også smart =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]