Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 11:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ello Psy!

Jeg beklager hvis det ikke er det rigtige forum, men jeg tænkte: "cannabis generelt, det må da være det rigtige sted at spørge om det her!"

Mig og nogle kammerater har mulighed for at få fingrene i en god omgang White Diesel Haze. MEN.... Mine kammerater er skeptiske over om det er godt, og vil gerne høre om nogen har erfaring med det, er det godt? Smager det godt? Er det pengene værd? Hvordan er skæverten osv....

Jeg har lavet lidt research, og det ser ud til det har en kraftig skunk smag, stinker langt væk, er meget potent, sativa domineret (70%). Nogen der har prøvet det, og kan fortælle lidt om det?

-Rhiz

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hvis i skal købe større mængder ind og er i tvivl så ta da en test først ? ingen kan sådan set sige om urten er god bare fordi der er lovende snak om den rundt omkring på nettet, du aner ikke hvordan den er dyrket og om den evt er høstet på det rigtige tidspungt os.v os.v derfor er det eneste at gøre vel at prøve den. og igen ved større portioner kan selv kvaliteten i en pose f.eks varriere da det kan komme fra flere forskellige planter men stadig af samme strain. its a gamble out there baby ! ;) held og lykke

Medlem
Brugeravatar

Hvis i skal købe større mængder ind og er i tvivl så ta da en test først ? ingen kan sådan set sige om urten er god bare fordi der er lovende snak om den rundt omkring på nettet, du aner ikke hvordan den er dyrket og om den evt er høstet på det rigtige tidspungt os.v os.v derfor er det eneste at gøre vel at prøve den. og igen ved større portioner kan selv kvaliteten i en pose f.eks varriere da det kan komme fra flere forskellige planter men stadig af samme strain. its a gamble out there baby ! ;) held og lykke

Rigtig nok, vi har også bestilt en lille test, for 100 kroner, og ser hvordan det er, vi tænkte det også ville være lidt nice hvis der var nogle andre der havde prøvet det, og om de måske havde nogle kommentarer på den :rocking:

Om ikke andet krydser vi fingre, og håber på det er noget ordenligt :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvem i den by ligger inde med god skunk :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD?

Medlem
Brugeravatar

Det er en gut i en anden by, jeg går i klasse med en, som kender ham :D

Hvis der er nogen i den by jeg bor i, der ligger inde med god skunk, må der sku være sket et mirakel, specielt hvis du ikke bliver snydt :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]