Som jeg for står det handler det bare om at få trukket de aktive alkoloids ud, få renset Plante woks/fedt m.m. ud så du har en ulta lille mængde blad matriale med max. salvinorin A og intet andet til at genere lunger og hals.
Problemet med cannabis og Winterization er at man mister en del Terpenes og flavonoids ved oprensningen (Duft og Smag)
Fandt lige den her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Winterization_(of_oil)edit: det med at hvis man går over 5X-10X havde jeg forstået som at man så koncentrere for meget voks og skidt i produktet i forhold til hvad du entligt ønsker..
Jeg tror jeg køber 20X næste gang fra en forhandler der sælger et bestemt mærke jeg har mere tillid til.
Citat:
In contrast to most Salvia extracts on the market, our salvia extracts are 'standardized'. This means that it is purified, which has several benefits over 'crude' extracts:
It is more potent than crude extracts
It is much less damaging to your health than crude extracts, containing no extra plant fats or solvent residues
It can be kept much longer, in theory indefinitely when kept out of direct sunlight
The quality is consistent from batch to batch