Hej folkens!
Skrev et indlæg for ikke så længe siden (og fik en masse gode råd af nogle dejlige mennesker) om at jeg havde overvejet at ryge lidt hash sammen med nogle nære venner. Der gik lidt længere tid end forventet, men dagen kom så igår hvor vi fyrede op for en. Er en dreng på 17, og de andre 4, ja 4, var også nybegyndere og ca 17 år. Det var ikke planen at vi skulle være så mange overhovedet, men det skete nu alligevel. Vi gik en tur og tændte den første. (havde 2) Vi lod den gå på rundtur så alle fik ca 3-4 sug hver. Nogen begyndte med det samme at sige de kunne mærke noget, men ved ikke om det var noget de bildte sig ind da de 2 minutter senere sagde der ingen effekt var. Jeg, og resten af gruppen kunne INTET mærke. Vi fik alle røde øjne som man jo får, men ingen effekt. Havde læst at det var en god ide at vente 15-20 min inden man tog mere, da det kan variere med hvornår den slår til. 15-20 min efter prøvede vi så en mere, og lod den igen gå på rundtur. Vi kunne TYDELIGT lugte hashen, så er ikke blevet snydt. Igen, efter 15 minutter, ingen effekt. Ved ikke med de andre, men jeg indhalerede korrekt, helt ned i lungerne. Vi begyndte at hoste når pinden var nået sin ende. Kan de være fordi at "all the good stuff" var faldet til bunden? Har haft dem liggende i en del måneder, og har ofte gået med dem, men kan det være derfor?
Håber i har nogle svar til min ret antiklimatiske oplevelse

Mvh. BubberDrengen