Hej alle herinde, vil gerne høre jeres mening om følgende.
Kort sagt, røg jeg i fredags for første gang, synes ikke jeg kunne mærke så meget, men alligevel er jeg stadig en smule påvirket selv i dag.
Det var hash blandet med tobak, jeg tog vel en 6-8 sug. Da jeg begyndte at kunne mærke noget, tog jeg to sug mere og det var så det. Det begyndte som en vægtløshed i kroppen og min balance blev lidt påvirket, men ikke særlig meget. Vi satte os og så noget TV og derefter følte jeg ligesom en plet af følelsesløshed der bevægede sig rundt i mit ansigt. Ellers skete der ikke så meget andet. Efter en time eller sådan kørte vi hjem og så gik jeg i seng.
Dagen efter følte jeg lidt af det fra aftenen før, sådan lidt "ude af mig selv" og synes følsomheden i kroppen er nedsat, følsomheden i huden, smag og lugtesans. Varme og kulde. Jeg synes det er blevet lidt bedre over de sidste par dage men det er der stadig. Tog hjem fra arbejde i mandags og i dag meldte jeg mig syg. Tager til lægen imorgen hvis de har tid. Skal jeg bare være ærlig med ham?

Og har i nogle erfaringer med det her?

Det er sgu lidt trippy at det stadig påvirker mig...
Ellers ved jeg ikke hvad mere jeg kan fortælle... Den der følelsesløshed i ansigtet har jeg prøvet før, når jeg har migræner. Har kun haft 4-5 af dem nogensinde men så mister jeg følelsen forskellige stedet i kroppen og det bevæger sig ligesom rundt.