Jeg har altid en joint klar når jeg experimenterer med LSA. Når jeg begynder, at få kvalme tændes der op i jointen. Den hjælper både med at sparke trippet igang, og derudover tar' den kvalmen. Ydermere er det vigtigt, at bevæge sig lidt når trippet går igang...gå en tur eller lignende. Ellers kan man godt ende op i en spøjs koger på sengen

Iøvrigt er jeg slet ikke sikker på, at det er LSA'en der er det gode i HBWR frø...
-uddyb da venligst din sidste sætning!?...
Ja, well...nu er det nogle år siden, at jeg for alvor interesserede mig for psykedeliske substanser. Men dengang læste jeg en del om sagerne og eksperimenterede på forskellige måder. Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med HBWR. Med Morning Glory frøene er det en anden historie. Jeg har eksperimenteret med dem 2 gange, og begge gange har det været en rædselsfuld oplevelse! Kvalme, hovedpine, sløvhed og en generalt meget "tom" fornemmelse af verden omkring mig. Svært, at beskrive men ikke rart. Senere læste jeg så om Hoffmans experimenter med syntetisk LSA. Han beskriver, at stoffet ikke har nogen nævneværdig effekt, udover at værre lettere sedativt samt give en distanceret fornemmelse af omverdenen. Det var disse to ting der dengang fik mig, til at tænke om det mon var en mere kompleks sammesætning af alkaloider i HBWR der havde den positive effekt, og ikke som sådan LSA'en. LSA ligner LSD en hel del, og bruges også som precursor i femstillingen af LSD. Derfor er det ret ligetil, at slutte, at LSA'en er det der giver HBWR deres effekt. Men det, at to molekyler ligner hinaden betyder bestemt ikke, at de "virker" ens. Det kunne derfor tænkes, at man har overset den egentlige grund til frøenes effekt pågrund af den påfaldende logik i, at det er LSA'en "der virker". Men, mine eksperimenter sluttede og der er 100 andre muligheder, så det er ikke noget jeg kan underbygge særligt godt. Hvis jeg finder den tekst hvor Hoffman skriver om LSA kan jeg lige smide et link...