Khazim what? Det var da imo de 3 mest brugbare indlæg! Han skal gå til lægen, det er sikkert en hæmoride eller mavesår - det er da de bedste bud? Jeg kan allerede se 3 mere ubrugelige indlæg herinde.
Mavesår og hæmorider er begge gode bud ja, men det kan være ufattelig mange forskellige ting. Der er intet andet at gøre end at kontakte lægen. Kun lægen vil kunne diagnosticere oprindelsesstedet for blødningen.
Det kan være alt fra ganske uskadeligt til en ritti træls sygdom, det har vi ingen jordisk chance for at vide.
For at gøre det tydeligt, så er nedenstående indlæg desværre gode eksempler på alle de ligegyldige posts til et ellers relevant spørgsmål:
Buttkraken skrev:
trolllll
Georg Gearløs. skrev:
Kan du ikke bare sætte en prop i?
Syntes psyc vrimler med trolde for tiden...
Buttkraken skrev:
så du bløder store mængder ud af røven døgnet rundt?
forklar mig lige, hvordan du ikke er død af blodmangel
KawN skrev:
Det lyder da spændene med din "sunde virksomhed" som har inspireret dig til at ryge bong dagligt.....
Anarkisten420 skrev:
Har du købt et opholdssted?
Lol at everything skrev:
Hold dig fra den slags dødsnarko, det er jo ved at æde dig op indefra.
Hvorfor er det nødvendigt at skrive disse ting? Bidrager de med noget til tråden?
Husk nu hvilket underfora i poster i, Offtopic er jo ret fri, der må i lege meget, men hold nu de videnskabelige underfora på et fagligt niveau!
Edit: Jeg rydder selv op i tråden senere, men jeg synes bestemt at denne øget "spam" på psy burde undgåes så meget som muligt.