Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

http://www.facebook.com/denansvarlige

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Syntes over halv-delen af gruppens opslag, ligner opslag fra alle de der lorte sider og grupper, der bare ønsker likes, uden egentlig at have noget indhold.
F.eks:
Billede

Desuden tror jeg ikke lige at psychedelia.dk er det bedste sted at reklamere for den gruppe, eller facebook grupper generelt. Noget andet er at der allerede findes flere grupper/sider, med ret stor støtte og som faktisk er drevet af aktive aktivister og hvor der er rigtig mange medlemmer. Tror desværre denne gruppe/side bare drukner i mængden, blandt de mange mindre seriøse sider.

Beklager, det er ikke for at skyde hul i din tråd :)

Mvh

Junior medlem

Det billede du fandt frem er måske også det mest overfladiske af alle opslagene.. Men meget hyggeligt..

Ud fra beskrivelsen "Arbejder på at ændre den offentlige opfattelse af cannabis og opnå et flertal for legaliseringen af voksen brug af cannabis" synes jeg siden præsenterer alle fakta og argumenter for legalisering, hvis du ser alle opslag igennem.

Det er begrænset hvor mange gange man kan blive ved med at sige "forbuddet er baseret på løgn, uden noget videnskabeligt grundlag, cannabis skulle aldrig have været gjort ulovligt, det skaber kriminalitet, gør ikkevoldelige mennesker kriminelle, har aldrig dræbt nogen, desuden har det en række positive effekter, kan sandsynligvis kurere cancer, kan bruges til ufatteligt mange bæredygtige produkter, og hvis du stadig tror cannabis skal være ulovligt, så skal du lige lave lidt mere research...” agtigt!

Men fair nok, der er andre sider der fokuserer mere på de medicinske aspekter, hvis det er det man efterspørger..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Du må endelig ikke misforstå mig, da jeg selv syntes en legalisering er vejen frem, både medicinsk og personligt forbrug.

Syntes desuden også det er godt at flere og flere tager initiativ, til at skabe forandring, dialog og information - det hjælper jo på den gode sag.
Og har set de fleste opslag, dog ikke læst alle links, men syntes bestemt at de seriøse opslag er gode og kan for mange være informative. Det der ødelagde kagen for mig, var alle de billeder med random quotes og platte e-cards :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]