Hej
Kunne rigtigt godt tænke mig at høre nogle erfaringer fra folk omkring mit dilemma, men først skal i lige have lidt baggrunds viden.
Jeg har et stykke tid nu røget lidt hash i weekenden(Normalt en joint over en weekend, to aftener typisk), normalt med en god film, eller musik. Hvilket i min verden, og sikker også de fleste herinde's verden lyder rimeligt harmløst.
Jeg blev dog lidt træt af det og stoppede, fordi jeg følte det var rent tidsfordriv(Er for nyligt flyttet, så der er lidt langt hjem til gutterne hver weekend, ser dem dog stadig rimelig tit). Synes mest jeg brugte det til at spilde en aften, og falde i søvn mens jeg hørte lidt musik. Plus udsigten til at miste kørekortet i 3 år, selvom jeg aldrig kører indenfor 8-12 timer efter at have røget, skabte skår i glæden.
Har dog efter en 3 uger fundet ud af jeg
virkelig savner det, det var en super måde at slappe af efter en hård arbejdsuge og syntes det var ekstremt hyggeligt at falde i søvn til et godt stykke musik. Playstationen trækker ikke så meget mere, gider kun se mit eget forboldhold i tv'et. Almindelig tv er da efterhånden så fordummede jeg ville melde det fra, hvis det ikke var for fodbolden.
Det lyder jo alt sammen stille og roligt, men er sgu alligevel lidt bekymret for at starte igen. For det første fordi jeg savner det så meget som jeg gør, og for det andet fordi jeg ærligt må indrømme jeg brugte det som en slags sovemedicin til at falde i søvn når det passede mig(Slap for at vente på at blive træt).
Men spørgsmål er til jer mere erfarne brugere er om det på jer lyder som jeg ryger af de forkerte grunde, eller om det bare er rulle op igen?(At ryge fede og se South Park, er vel også en salgs hobby

)