Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey guys.

Jeg har været virkelig dårlig til at koncentrere mig og huske efter at have røget hash i fredags og lørdags. Jeg kan ikke holde koncentrationen på bogen jeg læser (lektierne generelt) og glemmer ret hurtigt hvad jeg skulle til. Jeg er træt, dårlig med hukommelsen, musikken lyder stadig bedre end den plejer og jeg koncentrerer mig ikke særligt godt.

Skal siges at jeg er vant til pot, og fik 1,3 gram hash for 100 kr. Har kun prøvet hash to gange, og det var måske ikke helt så kvali som det jeg købte ret spontant i fredags. Han havde ikke andet så jeg tænkte "what the hell..." og købte det. :whogives:

Nu ved jeg ikke om jeg har været fucked-up i hjernen siden lørdag, eller at jeg bare ikke har fået nok søvn de sidste to dage.

Nogen der kan fortælle mig om det er hashen eller de svage søvn jeg har fået på det seneste, selvom jeg tit har svært ved at sove, men aldrig har været så svag i hjernen som igår og idag.
Peace... :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Det lyder egentligt ikke så underligt i mine øre at du stadig er lidt "hangover". Mange mærker efterdønninger af at ryge op til flere dage efter så det er skam ikke særligt unormalt. Kan være det er fordi du har røget noget stærkere end hvad du har været vant til, eller fordi du har røget 2 dage i træk. Jeg kan selv tydeligt mærke i op til næsten 5 dage efter at jeg har røget. Og det er med samme symptomer som dig.

Kvart skrev:
Det lyder egentligt ikke så underligt i mine øre at du stadig er lidt "hangover". Mange mærker efterdønninger af at ryge op til flere dage efter så det er skam ikke særligt unormalt. Kan være det er fordi du har røget noget stærkere end hvad du har været vant til, eller fordi du har røget 2 dage i træk. Jeg kan selv tydeligt mærke i op til næsten 5 dage efter at jeg har røget. Og det er med samme symptomer som dig.

Havde jeg vidst det, havde jeg sgu nok gemt klumpen til ferien! :roll:

Medlem

Sjovt du lige laver denne tråd! Det er 2½ uge siden jeg sidst har røget, og umiddelbart før det røg jeg, hash altså, 2-3 gange om ugen, og endnu før det var det stortset hver dag. Men anyways, nu har jeg røget to dage i træk, og jeg har så motherfucking svært ved at holde mig vågen/koncentreret, specielt i dag! (Har nu heller ikke fået for meget søvn, men det får jeg sjældent alligevel) Havde helt glemt at man kunne blive så wasted flere dage efter :P

Medlem
Brugeravatar

Jeg skylder også skylden på hashen ;)
- Mig og en ven bestemte os for at ryge os en pind dagen før vi skulle ha' projektuge. Der blev ikke lavet voldsomt meget den mandag....
Dumt, dumt, dumt :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Regnede du med at være sindssyg frisk efter at have røget?
mindes at have hørt man bliver konstant dvask efter at have røget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Det er sjovt som der er forskel på folk. Jeg har det som regel ret godt, og er frisk i hovedet, dagen efter jeg har røget :) Det ændrer sig dog hurtigt hvis der bliver introduceret alkohol i ligningen. Eller overdreven cigaretrygning hvis man ikke ryger normalt.

Medlem

Jeg synes bare man skal tage sig lidt mere sammen end man normalt skal for at nå dagens gerninger, hvis man har røget igennem. Dog er det vigtigste at få søvn nok. Ryg tilpas med weed og gå i seng tidligt, så du kan få 8 timer. Så er man efter min mening ikke så wasted dagen efter. Men det er selvfølgelig tit at weed holder dig længere oppe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Manze skrev:

:stupid:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Halose skrev:
Manze skrev:

:stupid:

:hm:

Junior medlem

Kvart skrev:

Forstår jeg ikke helt. Jeg har ingen af de symptomer som nævnt, heller ikke selvom jeg har røget 2 - 3 uger hver dag.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
MikeM skrev:
Forstår jeg ikke helt. Jeg har ingen af de symptomer som nævnt, heller ikke selvom jeg har røget 2 - 3 uger hver dag.

Folk er nok forskellige, skal du se.
Fordi at nogen bliver ødelagte af f.eks. amfetamin dagen efter, er det heller ikke ensbetydende med at alle gør det. Og sådan er det jo nok med de fleste ting.

Junior medlem

Nu har jeg så selv været en stor hash ryger af en nybegynder at være synes jeg selv. Jeg røg 5-6 fede om dagen, i lidt over et år.
Jeg stoppede så af nogle private årsager.
Jeg stoppede i februar måned og har stadig ikke røget siden. Det er nu et halvt år siden jeg selv puff'ede en fed.
I hele tre måneder gik jeg rundt og var syg og følte miq ''fortabt'' og doven. Jeg havde problemer med at sove, spise, koncentrere miq osv... Jeg tog til en misbrugskonsulent og sagde jeg havde det sådan og sådan.

Og han forklarede miq så at det kunne tyde på, at jeg kæmpede med en efterdønning.
-En efterdønning består af en slags stress og depression, alligevel ikke på helt sammen måde. Igen, man føler sig syg, træt, og doven. Man vil både have humørsvingninger og man vil have meget svært med koncentrationen og søvnen.
Man har så set før, at sådan en efterdønning kan vare op til nogle år. Afhængigt af, hvor stærk man er til at kunne komme videre.

-Jeg kæmper med det lige pt. Og jeg vil da sige, at det er MEGET ulideligt..
Så jeg tog noget der hedder akupunktur, hvor man får fem nåle i hvert øre, fem nåle i hovedbunden, 1 nål i hver lillefinger og en i panden. Dette skal man have en gang om ugen, og det skal sidde i, i tre kvarter.
Jeg fik dem i mine timer på skolen, og jeg vil lige sige, at DET VIRKER! Jeg faldt altså i søvn pga de her nåle, måske ikke første gang og heller ikke anden gang, men jeg lover diq/jer for at det vil hjælpe meget.
-Man skal ikke gøre det selv da det er bestemte steder de skal sidde, men man kan komme til en misbrugskonsulent og få dem sat.

Men selvom jeg er stoppet, vil Christiania altid være en del af mit hjerte, PEACE! <3

Junior medlem

MikeM skrev:

Folk er nok forskellige, skal du se.
Fordi at nogen bliver ødelagte af f.eks. amfetamin dagen efter, er det heller ikke ensbetydende med at alle gør det. Og sådan er det jo nok med de fleste ting.

Amf'en har ødelagt min venindes hjerte. SÅ PAS PÅ!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
tråden er tre år gammel...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Amf'en har ødelagt min venindes hjerte. SÅ PAS PÅ!

Nej, din veninde har ødelagt sit hjerte med amf.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]