Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hej! :D
Jeg har lœnge gået og tænkt over hvilken "super" vaporizer jeg skal investere i..
-den skal kunne transporteres nemt; så vulcano bliver det ikke..
har du selv en yndlings vap? hvilken?
og med gas eller strøm? eller noget helt fjerde..
så kom med et forslag, og en begrundelse og gerne billede og/eller data, hvis du har lyst til hjælpe mig (og andre) i beslutningsprocessen!
mvh STWOD

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.veoh.com/watch/v45717902exergmrA
Silver Surfer vaporizer.
Der følger en transport taske med.
Den har længe været min favorit, og jeg har svært ved at finde noget jeg synes er bedre.

Dedikeret medlem

tak ! hmm det må jeg lige kigge nærmere på! for jeg VIL stoppe med det tobak!!
-er der andre som har et godt bud på en super god vap?

Senest rettet af STWOD 29 okt 2013 14:45, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Omvendt vil jeg fraråde dig at købe en iOlite.
Jeg har selv en iOlite WISPR 2 og er meget skuffet over den.

Medlem
Brugeravatar

Mr.Cookie skrev:
http://www.veoh.com/watch/v45717902exergmrA
Silver Surfer vaporizer.
Der følger en transport taske med.
Den har længe været min favorit, og jeg har svært ved at finde noget jeg synes er bedre.

Har også kun hørt godt om ssv :-) og regner med selv at købe en på et tidspunkt ;)

Dedikeret medlem

Omvendt vil jeg fraråde dig at købe en iOlite.
Jeg har selv en iOlite WISPR 2 og er meget skuffet over den.

mange mange tak, for den lå sku på en første plads på min liste.. vœk med den! så tak du!

hmm istedet for at finde den bedste transportable vap, tror jeg det ender med en SSV, og så en stak forskellige billige "on the go vapes" i glas osv.. -det kan jo være at der er en som jeg bliver glad for, og så er det jo bare at bestille nogle stykker af den! :-)

et godt bud på en billig lomme-vape, anyone?
:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når du så har modtaget en SSV , så er det første du skal huske at gøre at tage mundstykket, placere det på jorden og tramp så på det(husk sko). Alternativt kan du også bare lægge det i en skuffe.
Det skal i hvert fald ikke bruges IMO.
2 stykker glas i hver sin ende af en silikone slange er en 'recipe for disaster'. Desuden er det meget bedre at suge på slangen( faktisk hånden) direkte, som du så jeg gjorde, i videoen jeg linkede til.

EDIT: Jeg har ofte overvejet at købe en vapbong eller vaponic. Det er vist 2 forskellige navne til den samme enhed.
Jeg tror den kan være en god lille transportabel vape, hvis man er meget omhyggelig med at lære at bruge den.

Dedikeret medlem

hej! og tak!
jeg ka ikk se videoen, bruger PS.. men i de reviews jeg fandt undrede det glashalløj mig godt nok oss!! ved ikke hvad en vaponic er, jeg tœnker på at erhverve en glas-rørs pibe, som ska varmes med ild..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ér også sådan en.

Dedikeret medlem

haha og hej igen!
nu har jeg så købt en vaponic, der ska varmes med lidt ild..(crackstyle)
den ska fyldes med et 0.1 -0.15 g ugrindet, men let sammenrullet bud.. og jeg får ca en 5-7 gode sug.. dog ikk den tykkeste vape-smog men damn hvor det smager dejligt og virker gør det osse! :-)
ulemper er at det er glas (der følger dog etui med i form af tusch) og den soder til uden på og den skal renses med alkohol når vapesovsen i det inderste rør blir for sovset.. -dette burde ku ryges/vapes?
jeg gir den 6.5/10 i funktion pga af varm glas
og 8/10 i design, for den er nem at lade og ha på sig som istedetfor en joint, og bowl er perfekt i størrelse!
og hvis man som jeg har høj tolerance så ka man putte en dråbe nol i midten af buddet! og ka-pow :-)
-de vapede weed blir brugt som erstatning for tobak i joints og smager ristet på samme måde! bare laaaangt bedre :-D
-jeg er glad for den, men folk kigger godt nok lidt når man varmer den op i gågaden, men hey det er jo bare en hulemands e*-cig hehe..

*thc
god dag til alle!

Medlem

Der er ikke nogen "bedste" vape, for jeg tror skmpelthen ikke der findes enn der har hele pakken.

Jeg har f.eks. En Purple Days. Den er super økonomisk ud over enhver sammenligning. Til gengæld skal den i stikkontakten og skal tændes en time på forhånd.

Jeg har også en Da Vinci. Den er super kompakt og batteridrevet. Til gengæld holder den kun strøm til 5-6 sessioner og kræver meget rengøring. Der kræves også tre gange så meget urt til samme virkning som på ovenstående.

Din "crack-pipe" var sikkert billig, men den er manuel og jeg ville personligt føle det lidt usselt at bruge sådan en. Minder sgu for meget om ja... En crackpibe.

Silver Surferen er sikkert en af de bedste bord-vapes, men den er lidt et monstrum at se på, og ville ikke passe godt hjemme hos mig og min børnefamilie. Der kræves diskretion;) og det har både Purple Days og Da Vincien

Så alle har deres pros and cons.. Du skal finde ud af dit behov før du kan bestemme hvad der er den bedste vape... For dig. Bare så længe du ikke køber en af de der billige kina-vapes som de sælger ude på staden. Dem hvor man skal lægge sit urt direkte på en varmeplade af tvivlsom legering.

Dedikeret medlem

Din "crack-pipe" var sikkert billig, men den er manuel og jeg ville personligt føle det lidt usselt at bruge sådan en. Minder sgu for meget om ja... En crackpibe.
nu er jeg ikk så fin i kanten, jeg ryger oss bong.. og har ingen børn hva jeg ved af, og det der med en times foropvarmning njaaaae så hellere ligne en crackie..
det rør mig ik :-P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]