Hej igen.
Tak for jeres inputs, nu må vi se, den fede blev fyret og fortryder det på ingen måde

Se på det sådan her, thc har en halveringstid på 6 dage, så du har stadig 10-15% af mængden i dig efter 18 dage (regn selv efter for at få det mere præcist).
Undskyld jeg spørger, men har du noget videnskabeligt bevis for dette? Har generalt før i tiden læst rigtig meget om stoffer og især cannabis, og dette har jeg aldrig hørt om før. Desuden har THC en halveringstid på omkring 4 timer, så vidt jeg er informeret. Så det må vel være så det må vel være metabolitterne der har en halveringstid på 6 dage hvis det skulle være noget?
OmAnanda skrev:
xxxx876, ud fra din beskrivelse tror jeg roligt du kan læne dig tilbage, slappe af og ryge dig en ordentlig J.
Jeg fandt lige et par hjemmesider som beskriver hele svineriet, og som ret præcist forklarer de forskellige tidshorisonter og faktorer som kan have indvirkning på resultatet.
Jeg er ikke sikker, men jeg tror faktisk at din læges "overdragelse" af sagen til embedslægen, er en standardprocedure som han er forpligtet til at udføre, fordi der er tale om et "narkotikum" .
https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/laegehaandbogen/psykiatri/undersoegelser/rusmiddeltestning/Jeg vil anbefale dig at læse denne side - så du kan se, at det ikke bare er noget der bliver udført per automatik. Det er en meget ressourcekrævende og omkostningsfuld proces, som også anses for at være af
Citat:
"så indgribende karakter, at det ikke kan ske uden lovhjemmel, hvis ikke patienten/klienten frivillig afgiver informeret samtykke."
Citat fra Sundhed.dk
Jeg syntes også det er lidt vildt hvis de har tænkt sig at sende mig til urin-prøve for det, der står intet om hvor længe mit misbrug har være eller noget andet, blot at jeg for 5 måneder siden har røget hash til hverdag, men er stoppet, hvilket ikke har været løgn.
Er blevet taget for med en mindre mængde hash på mig men regner ikke med de har politiets private arkiver at kigge i.
Og hvad mener du med ud fra de data jeg har givet?
Jeg er en dreng i god form på 74 kg med et BMI omkring 21,2, en fedtprocent på 8,4% eller ca 6 kg, vand procent på lige omkring de 70%, højde på 185 og 20 kg muskler i min krop, god kondition og træner til dagligt en pæn del. Forbrænder omkring 2800 kcal per dag som et minimum og spiser fornuftigt.
Er det disse info du vil have eller mere detaljeret? Bliver målt og vejet flere gange om måneden på de her sjove vægte jeg ikke kan huske hvad hedder men spytter alle tal ud for din krop som er noget værd at vide hvis du træner

.
Og læser lige nu at lægens prøver skal sendes til lab. Tænker bare spild af dejlige skatte kr. hvis jeg skal til det, det kan ikke være helt billigt at få sådan et lab til at undersøge mit pis for at sikre jeg ikke har nydt en pind i fred flere uger tidligere.