Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 08:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Kan man snyde politiets narkometer? Der er stor uenighed om hvor længe hash kan spores i ens spyt. Jeg har læst mig frem til alt fra 4 til 48 timer. Så hvis man ryger en joint hver aften så kan man være i konstant fare for at miste sit kørekort. Katastrofe af ubeskrivelig dimensioner.
På diverse amerikanske sider påstå de at hydrogenperoxid skulle kunne snyde en spytprøv.
Nogen der ved om dette er korrekt og om i så fald ville det også kunne snyde politiets narkometer? Eller om I kender til andre midler der kunne gøre det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hydrogenperoxid bliver nok svært at skjule du har i munden. :lol:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Pointen er man skal skylle sin mund med den, det kunne man jo gøre inden man skal kører, eller også kan man opbevare en vandflaske blandet med hydrogenperoxid i bilen.

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Ikke helt sikker på at det er sundt for dine tænder at skylle munden i det .. Æder emaljen på tænderne

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Bliv derhjemme eller kør fra dem. Tror ikke der er meget andet at gøre. Det er nok nemmest, fornuftigst at bare ikke køre når man har taget noget.

Som cannabis nyder kan det dog være et problem da de kan spore det længe og der ingen minimumsgrænse er. Men jeg er da blevet testet så sent som i sidste uge. havde røget dagen før. Ingen problemer. Mærkeligt nok.

Dedikeret medlem

^Det understøtter jo antagelse om, at sporingen på narkometrene typisk er 4-8 timer - dog op til 72 timer hvis man er virkelig kronisk ryger. Antaget at du ikke er i førnævnte kategori. :)

Selve idéen med H2O2 virker ikke så dum, det burde oxidere hvad-end metabolitter der spores efter i spyttet. 1,5 - 3 % opløsning kan bruges rutinemæssigt som mundskyl og selv hvis der var tale om stærkere opløsninger ville det nok "ætse" tandkødet før din emalje.
Problemet er, at man nok skal gøre det relativt kort tid inden man bliver stoppet. Samtidig skal opløsningen opbevares lystæt, da lys nedbryder brintoverilte.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]