Citat:
Har for nyligt oplevet et krampeanfald. Eller det har jeg ikke rigtigt, alt er tabt derfra hukommelsesmæssigt. Altså anfaldet.
Under anfaldet kan du være bevistløs, og får ikke ilt til hjernen, så selve kramperne kan du ikke huske (alt efter hvilken slags epilepsianfald du har haft)
Citat:
Det hele starter med jeg sidder ved min computer og falder over et meget anderledes synsbedrags billede, eller hvad den slags nu hedder. Det var bare sort/hvide flimrende pixels. Hver gang jeg så væk og tilbage på billedet fik jeg, for et splitsekund, meget ubehagelige billeder flyvende forbi nethinden. Men hvad de forestillede ved jeg ikke, men det gav en følelse af noget, der mest føles som det sus frygt giver gennem brystkassen..
Fotosyntetisk epilepsi er blink der påvirker din hjerne til at du kan får anfald, så som nogle spil (se evt anfald og søg på google om nogle har erfaringer med det spil) stroboskoplys, det som blinker på diskoteker bør du også, stå stille og dæk dine øjne til.
Citat:
Dog var jeg faldet på mit værelse, hvilket blodpletten fint afslørede, men lå helt almindeligt i min seng som alle andre nætter.
Jeg opdagede først noget var sket da jeg vågnede
At du er vågnet i din seng er muligvis fordi det er mere behageligt at sove der... spøg til side, du er ekstremt omtåget efter et anfald og er meget træt, så det er ikke utænkeligt at du er vågnet på gulvet og kravlet op i sengen og faldet i søvn med det samme uden at kunne huske det.
Jeg holdt en pause med røgen for lidt over et år siden da jeg begyndte skole, jeg fik 3 anfald på 2½ måned, så nu ryger jeg igen, og har ikke haft anfald i 1 år (det kan dog samtidigt være stress der har udløst det) samtidigt med at jeg er begyndt at ryge igen, er jeg også begyndt at få en anden slags medicin, men tør ikke stoppe med at ryge.

Jeg taler kun af egne erfaringer her