Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Guys:)

Nu har jeg forsøgt mig med 5 af de her "blunt wrap platinum" og det må være mig der gør noget galt, men jeg kan ikke få lortet til at lukke.

Jeg har læst alverdens ting og set et hav af videoer men uanset hvad jeg gør, ser det ikke ud til at ville lykkedes.

Har prøvet at varme/tørre den med en lighter både før og efter jeg har slikket på den, men uanset hvor meget eller lidt spyt jeg bruger så går den op igen med den samme.

Jeg ruller den som jeg normalt ville rulle en pind med et "musetrappe" filter, bruger smokers choice blunt filter tips ( den sorte ), og vil lukke papiret om filteret men det virker bare ikke...

Any tips ?

Nu er jeg sgu træt af at jeg ikke kan få fyret op i den fy-stok når jeg har prøvet så mange gange og, den er ved at blive dyr :)

Medlem

Rul den i hånden og brug et bedre filter der ikke udvider sig så meget

Junior medlem

Rul den i hånden og brug et bedre filter der ikke udvider sig så meget

Jeg har også prøvet med et mindre hjemmelavet filter.. Ja synes jeg har gjort alt efter bogen, men intet virker. Den vil bare ikke lukke, det skidt :)

Medlem

jeg tror det er fordi du forsøger at rulle den rundt om et filter. Og den skal ikke være konisk som en joint. Prøv at rulle den i hånden, ligesom man ruller en cigaret. Det plejer at gøre det meget nemmere at lukke den. Det er lang tid siden jeg har røget med et blunt wrap, men jeg gjorde det sådan og havde aldrig problemer med at lukke dem

Junior medlem

Jamen lyder jo logisk nok.. Det må prøves, andre forslag er også velkomne :)

Medlem

du skal bruge pænt meget spyt, og så ellers når du ruller på dit filter, så skal du bare huske, at når du lukker, så skal du gøre det nede fra og op. :D altså ikk starte fx midt på blunten, men nede i bunden.. :D

Jeg plejer at gøre hele limningen ( den side med takkerne) godt våd i spyt, indsætter filteret som jeg ville ha gjord når jeg rullede en fed, og så ellers sidder og jeg holder den i min ene hånd, mens jeg MEGET nænsomt, lukker den, ved af køre fingeren over takkerne og trække den ned, hvor den skal sidde.... :D

Jeg ved godt det sikkert ikk gav en fuck mening og læse, men prøvede da! håber du får rullet din blunt! :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
^som den røgede skinke siger - MASSER af spyt!!! Og det der lille sugerør der plejer at følge med, det kan man spytte ind i og evt. bruge til at få spyt på indersiden af blunten også... Den kan sagtens blive konisk hvis filteret er konisk, det er dog lettere at lave den helt lige som lykkeli snakker om... De gange jeg har lavet bluntwrap har jeg altid lavet cone først, ok, det er da gået galt et par gange, men så heller ikke mere... Øvelse gør mester...

Medlem
Brugeravatar

Det er bare fordi blunt wrap er noget lort medmindre du håndruller skunk..

Et rigtig godt råd er at tage ind på staden, og på madsen plads lige til venstre for falafelboden, kan du købe brown sugar blunt paper med jordbær smag som efter min mening er den mest luxuriøse måde at ryge på :joint: Du kan kende dem ved at der er en letpåklædt negerdame udepå :D

Junior medlem

Skal lige tilføjes jeg ryger ikke grønt :)

Så det bliver lidt svært at forme mixet :) Hmm, nå here we go, jeg må prøve ad, ellers er det ind til den frie i morgen og få fat i nogle brown suger papirer ;)

Junior medlem

Ps. Nåe jeg har slikket på den, skal den så tørres igen med lighteren for at få den til at binde mere ? :)

Medlem

^ Korekt

Medlem

Prøv at at riste dit blunt filter når du holder det færdigt stramt mellem dine to fingre.
Filteret vil stadig udvide sig men ikke gå op på samme måde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]