Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har været så priviligeret at modtage undervisning fra en Shaman i Den Peruvianske jungle ... En del af undervisningen forgik via af Ayahuasca planten.

Jeg er bevidst om at jeg bør fortsætte arbejdet med planten, men problemet er at jeg ikke har økonomien til at pendle til Peru :-)

Så jeg vil høre om der er nogen herinde der kan lede mig til en shaman i DK ... Eller en lignende person der forstår hvad han/hun har med at gøre?? ... og som afholder semonier

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis der er shaman/shamaner her i Danmark, så vil jeg også være rigtig interesseret i at deltage..

Medlem

Jeg kender en, men hun bor i udkants dk, så ved ikke hvor meget det hjælper....

Junior medlem

Hey.
Jeg har for nyeligt set DMT the spirit molycule med Joe rogan og synes at det lyder helt fantastisk. men Jeg har heller ikke lige tid/penge til en tur til Sydamerika.
Så hvis der er en cermoni i Danmark hvor set and setting er iorden ville Jeg være svært interesseret i at modtage en psykedelisk oplevelse da der efter min ydmyg mening, er et kæmpe uudforsket område inde for psykedeliske rejser som jeg meget gerne vil være en del af.

Global Peace

Medlem

Halløj,
Jeg vil bare lige komme med en anbefaling. Ayahuasca er strong stuff, det er SÅ vigtigt at man tager det i trygge omgivelser med nogen, der har rejst mange gange, og ved hvad de laver.... Man kan i ny og næ komme nogle scary steder hen, og så er det altså rart med en, der kan guide en videre.... Har hørt at man kan få en dødsoplevelse, og at det her er rigtigt vigtigt at man kan komme igennem til den anden side, til genfødsels-delen, ellers kan man godt få det rigtig psykisk dårligt bagefter....
Det være sagt, så har jeg haft rigtig mange gode oplevelser på Ayahuasca, og ønsker alle en god rejse ;)

Junior medlem

Hvis der er nogle som kender til nogen som afholder ceromonier her i dk, så vil jeg sætte stor pris på, hvis i vil sende mig en besked tak!

Medlem

Geografisk sted: Odense
Hvis der er nogle som kender til nogen som afholder ceromonier her i dk, så vil jeg sætte stor pris på, hvis i vil sende mig en besked tak!

du kan sende mig en E-mail
min E-mail: to-nationer@live.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]