Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Denne satan fik en rigtig dårlig bedømmelse på r/trees.
Så nu vil jeg lade jer danskere på Psychedelia være med! :peace:
Billede
Billede
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
spild af røg, spild af tid og spild af papir :D ....

Junior medlem

Gad godt hører en forklaring på det så.
Fordi den var satme fin, det kan jeg love dig ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
der er for meget som brænder uden at komme i mine lunger, den tager for lang tid at lave og jeg vil til hver en tid hellere ryge to joints ud af det papir, end at ryge den der.

Medlem
Brugeravatar

Det er da meget sjovt med de der fancy joints som et festligt alternativ en gang imellem, det kan også være en god udfordring at rulle dem. Men for det meste vil jeg foretrække en normal joint, og så måske 3 af dem. Istedet for sådan ét kæmpe krapyl der, der brænder skævt og smager dårligt i den nederste del.

Junior medlem

Den var lidt blød i det sidste, men det var egentlig ikke noget der gjorde noget.
Der var hash i også, så den brændte ikke bare sig selv nej, men det kan være svært at se, og som en rigtig ryger ved, så har en hashpind tendens til at brænde sig selv lige. :-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Respekt for den dobbelt tulip der, ikke ligenemt at få det sat sammen. ;)

Moderator
Brugeravatar

Jeg har gode erfaringer med at bruge en ristet smøg hvor filteret er skiftet ud med et af papir, til 'blomstens stilk'. Dels er den mere fast, men også pga. af at der altid er så frygteligt meget papir i overgangen mellem 'blomst' og 'stilk' jeg ikke ønsker at ryge. På den måde kan den bare skodes når blomsten er røget og man spilder ikke mere end en smøg på det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
der er for meget som brænder uden at komme i mine lunger, den tager for lang tid at lave og jeg vil til hver en tid hellere ryge to joints ud af det papir, end at ryge den der.

og der har vi forskellen på os normale og de kunstneriske typer. nogle vil gerne have deres lort på dåse, men de fleste er tilfredse bare vi kan skide.

Medlem
Brugeravatar

Lad da vær og vær nedern, kan godt være der går røg til spilde på sådan en der, men det gør der jo også bare man ryger en joint frem for bong foreksempel hvor AL røgen ender i lungerne.. Det da altid fedt og ryge en speicel joint, og den der er da fuld på :joint:

Det da røvsygt at ryge den samme kedelige 2smøgs joint igen og igen og igen, istedet for at finde på noget nyt, købe noget bluntpapir og en tjubang eller sådan du ved :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der må jo egentlig komme en kæmpe brændflade på den hvor tulippen er bredest, så der har man vel én god grund til at rulle sådan en hvis man kan, man kan jo hive nogle rimelig tætte hvæs ned!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
altså ikke for at spille dumsmart, men er det ikke en tulipan-joint du har lavet?

hvis du først fletter 3 joints sammen og samler dem i et stort tulipanhovede (en 5 smøgs joint) så kan du kalde det en raket :D

- og jo, det er muligt. har selv gjort det et par gange.

Medlem
Brugeravatar

Hvis i lyster så prøv uden jointen og sæt tulipanen på et stykke tyndt pap - forestil jeg et rør på tykkelse med en cigaret. Der går ikke særligt meget til spilde, og har et hjernedødt blow ;) Ser fed ud må man give dig.. Lyder spændene Joe_bidden, og jov du har ret - har du billeder af ovenstående?? Lyder i hvert fald spændende ;)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hvis i lyster så prøv uden jointen og sæt tulipanen på et stykke tyndt pap - forestil jeg et rør på tykkelse med en cigaret. Der går ikke særligt meget til spilde, og har et hjernedødt blow ;) Ser fed ud må man give dig.. Lyder spændene Joe_bidden, og jov du har ret - har du billeder af ovenstående?? Lyder i hvert fald spændende ;)

det er jo bare en normal tulipan du beskriver!
den der ser ret badass ud

Medlem
Brugeravatar

Præcis @buttkraken, synes bare der bliver beskrevet en mangel på ordentligt hvæs uden spild, hvilket jeg ville løse med en normal tulipan. Ingen tvivl om den er HERRE baddass

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
ligsom denne joint http://i276.photobucket.com/albums/kk18 ... G_0107.jpg

bare hvor man sætter et tulipan hovede ud over alle 3 ender, og så måske fletter dem lidt bedre :)

kunsten er at putte en tilpas mængde mix i jointsne så de stadig kan bøjes uden at knække

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I et frø under jorden?!? o.0"
Denne satan fik en rigtig dårlig bedømmelse på r/trees.
Så nu vil jeg lade jer danskere på Psychedelia være med! :peace:
[ Billede ]
[ Billede ]
[ Billede ]

men syndes nu det er en meget flot bønne der er blevet klistret sammen der, men må nu sige jeg foretrækker en alm. go joint :peace:

Mvh. Rasta

Junior medlem

Det var ment som en tulipan ja, men da de var færdig lignede det meget en raket, efter vores skæve-overbevisninger.
Og så var vi aaaaaaalt for skæve til at orke at lave blade på den..

@Hundehovedet Men go' idé med røret.. hvis jeg kan finde det, så har jeg et langt merskums jointrør, men tror bare desværre det er long gone.. men just in case jeg finder det, bliver det nok en ordentlig opgave at få monteret et tulip-hoved på det..

Medlem
Brugeravatar

Det vile jeg overhovedet ikke mene Bohlo, det er bare at stikke røret ind i det fyldte papirformede "tepose" og lukke til. Jeg har selv klippet det klistrede af mit paper af og brugt til at tætne ;)

Medlem
Brugeravatar

den er flot

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]