Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 14:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej .. jeg har haft et alvorlig kokain samt hash misbrug.. og sidste maanede begyndte jeg at sniffe amf hver dag...
Saadan saa en hverdag ud for mig: Om morgenen koerte jeg mine soeskende i skole kl. 7 , efter sad jeg og roeg en morgen pind, sov lidt tid i bilen.. hjem, hoerer musik ryge endnu en ping og sniffe ca 1 gram coke.. derefter tager jeg ned og koeber en rullekebab eller pizza .. Om eftermiddagen 6 oel og coke igen.. Om aftenen hash igen...

Nu bor jeg i Frankrig .. min foraeldre har sendt mig herhen.. Jeg oedelagde min familie.. de graed hver dag.. Jeg har gaeld paa over 150000 danske kroner :( for at skaffe hurtige penge tog jeg en masse laan, koebte ipad iphones med abonnement og solgte for 2000-3000 for coke.. nu skylder jeg ca 60000 for mobiler og ipads ..
Nu har jeg ikke roert hverken coke eller hash i over en maanede .. den foerste uge jeg kom herhen, roeg jeg hash , men er stoppet helt nu.. ryger stadig cigaretter, kan jo ikke stoppe det hele paa en dag..

Jeg har indset mine fejl, og vil gerne vaere et godt forbillede for min bror.. og vil leve for min familie, hvem vil leve for et usselt svin som mig .. Jeg er blevet taesket paa en motorvej pga smaa 600 kr af venner .. penge betyder intet for mig , det folk tjener paa en maanede brugte jeg paa en dag .. coke, ludere, hash det var min hverdag.. Jeg gik paa ingenioerhoejskolen og passede mig selv.. Men efter jeg roerte coke, begyndte helvedet . Jeg troede jeg var kongen .. kunne ikke drikke uden coke, solgte min brors telefon for coke, saa galt var det .. Hvis jeg havde vaeret i dk nu havde jeg hundrede procent vaeret doed.. Lejede en laanebil, koerte galt pga sprtkoersel og fik rockere efter mig.. de truede mig paa livet .. folk bagtaler mig og kalder mig narkoman, truer mig.. derfor har jeg slettet min facebook.. men jeg kan love en ting , havde de kommet en mod en havde jeg draebt dem.. giver ikk en fuck for saadan noget.. jeg er blevet mig selv.. Men har hele tiden lyst til coke.. glaeder mig hele tiden til at komme til danmark saa jeg kan tage coke.. Min foraeldre har lovet en helt ny audi a6 hvis jeg bliver clean.. det er min motivatin, men jeg har stadig lyst til coke og hash ... Kan I hjaelpe mig .. vil gerne ud af det her helvede , jeg har oedelagt mig selv og min families glaede :(

jeg sov aldrig hjemme.. sov i fitnesscenter udenfor osv.. jeg var eftersoegt af politiet, min foraeldre brugte flere timer om natten for at lede efter mig.. min sidste bytur i dk var en halv flaske whisky og ca 5 g amf, kunne slet ikke sove .. havde ikk spist noget i 2 dage, og den vaerste nedtur med selvmordstanker efter

jeg vil gerne i behandling i danmark .... Gider ikk bo her resten af mit liv i paris , savner min familie

begyndte at sniffe proteinpulver blandet med kanel, fordi jeg ikke havde mere coke.. Haaber i kan se hvor fucked up jeg har vaeret og give mig nogle gode raad.. naeste udvej er selvmord hvis jeg falder i igen

fand cigaret skodder og brugte almindelig papir til at rulle, fordi jeg var saa fucked up;; hjaelpa mig

Junior medlem

foer kunne jeg ikke holde til at ryge en joint .. nu kan jeg ryger joints som smoeger, det er helt fucked up.. blev helt toer i kaeften dengang .. men nu foeles det dejligt .. faar heller ikk saa roede oejne mere , roeg hver morgen fik fraaderen .. spiste pizza til morgenmad

Site Webmaster
Brugeravatar

Hold det til én tråd.
viewtopic.php?f=4&t=45672

Låst.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]