Hej .. jeg har haft et alvorlig kokain samt hash misbrug.. og sidste maanede begyndte jeg at sniffe amf hver dag...
Saadan saa en hverdag ud for mig: Om morgenen koerte jeg mine soeskende i skole kl. 7 , efter sad jeg og roeg en morgen pind, sov lidt tid i bilen.. hjem, hoerer musik ryge endnu en ping og sniffe ca 1 gram coke.. derefter tager jeg ned og koeber en rullekebab eller pizza .. Om eftermiddagen 6 oel og coke igen.. Om aftenen hash igen...
Nu bor jeg i Frankrig .. min foraeldre har sendt mig herhen.. Jeg oedelagde min familie.. de graed hver dag.. Jeg har gaeld paa over 150000 danske kroner

for at skaffe hurtige penge tog jeg en masse laan, koebte ipad iphones med abonnement og solgte for 2000-3000 for coke.. nu skylder jeg ca 60000 for mobiler og ipads ..
Nu har jeg ikke roert hverken coke eller hash i over en maanede .. den foerste uge jeg kom herhen, roeg jeg hash , men er stoppet helt nu.. ryger stadig cigaretter, kan jo ikke stoppe det hele paa en dag..
Jeg har indset mine fejl, og vil gerne vaere et godt forbillede for min bror.. og vil leve for min familie, hvem vil leve for et usselt svin som mig .. Jeg er blevet taesket paa en motorvej pga smaa 600 kr af venner .. penge betyder intet for mig , det folk tjener paa en maanede brugte jeg paa en dag .. coke, ludere, hash det var min hverdag.. Jeg gik paa ingenioerhoejskolen og passede mig selv.. Men efter jeg roerte coke, begyndte helvedet . Jeg troede jeg var kongen .. kunne ikke drikke uden coke, solgte min brors telefon for coke, saa galt var det .. Hvis jeg havde vaeret i dk nu havde jeg hundrede procent vaeret doed.. Lejede en laanebil, koerte galt pga sprtkoersel og fik rockere efter mig.. de truede mig paa livet .. folk bagtaler mig og kalder mig narkoman, truer mig.. derfor har jeg slettet min facebook.. men jeg kan love en ting , havde de kommet en mod en havde jeg draebt dem.. giver ikk en fuck for saadan noget.. jeg er blevet mig selv.. Men har hele tiden lyst til coke.. glaeder mig hele tiden til at komme til danmark saa jeg kan tage coke.. Min foraeldre har lovet en helt ny audi a6 hvis jeg bliver clean.. det er min motivatin, men jeg har stadig lyst til coke og hash ... Kan I hjaelpe mig .. vil gerne ud af det her helvede , jeg har oedelagt mig selv og min families glaede

jeg sov aldrig hjemme.. sov i fitnesscenter udenfor osv.. jeg var eftersoegt af politiet, min foraeldre brugte flere timer om natten for at lede efter mig.. min sidste bytur i dk var en halv flaske whisky og ca 5 g amf, kunne slet ikke sove .. havde ikk spist noget i 2 dage, og den vaerste nedtur med selvmordstanker efter
jeg vil gerne i behandling i danmark .... Gider ikk bo her resten af mit liv i paris , savner min familie
begyndte at sniffe proteinpulver blandet med kanel, fordi jeg ikke havde mere coke.. Haaber i kan se hvor fucked up jeg har vaeret og give mig nogle gode raad.. naeste udvej er selvmord hvis jeg falder i igen
fand cigaret skodder og brugte almindelig papir til at rulle, fordi jeg var saa fucked up;; hjaelpa mig