Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 21:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen!
For to dage siden røg en ven og jeg en joint hver og det var helt fint, vil blev skæve og fik det pisse godt!
Dagen efter havde vi aftalt at vi ville ryge lidt bong, og det gjorde vi så! Vi røg begge 3 bonghoveder lige i streg, (Det skal lige siges at jeg ikke ryger så meget, og har været på ferie i 2 uger, hvor jeg ikke havde røget), efter vi havde røget skulle vi hurtigt væk da min ven vi røg hos skulle i seng, det var også grunden til at vi tog 3 hoveder i streg.
Vi gik så ind ved siden af og drak lidt videre, men jeg kunne godt mærke at jeg fik det mega dårligt så jeg drak ikke noget.
Efter en 10-15 minutter begyndte en mærkelig rus at komme, har aldrig haft det sådan i alle de gange jeg har røget!
Jeg kunne se det hele i slowmotion, når jeg drak en slurk cola opfattede min hjerne først tre sekunder efter st jeg havde taget en slurk, og så begyndte jeg at blive sindsyg bleg, men begyndte ikke at svede! Jeg opfattede alt på en anden måde, og begyndte at snakke med mine tanker! ( ved godt det lyder mærkeligt! )
Jeg kunne ikke tage hjem sådan jeg blev hjemme hos min ven til jeg var sådan okay igen!
Da jeg kom hjem lagde jeg mig til at sove!
Dagen efter har jeg hele dagen haft det pisse dårligt, jeg kunne ikke rigtigt spise noget, men har dog drukket ok med mineral vand og lidt fanta!
Jeg havde aftalt at skulle hjem til en ven dagen inden, på vej derhen gik jeg igennem en skov, og jeg gik det sindsyg dårligt, jeg brækkede mig men tog alligevel hjem til min ven, der fik jeg så lidt vand og drikke men har stadig ikke spist noget hele dagen!

Jeg er lidt bange for at jeg har fået en hashpsykose, men det tvivler jeg stærk på da jeg ikke har nogen form for sygdom som ADHD eller lign.

Er der evt nogen af der ved hvad der er galt? Har jeg bare fået for meget hash på engang eller er der noget alvorligt galt?
Det skal lige siges at jeg er 16 år gammel :00! :-)

På forhånd tak! :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Ja, du har røget for meget. Prøv nu at søg lidt. Der er 1000 tråde om præcis det samme, som det du lige har skrevet.

Site Webmaster
Brugeravatar

Nej. Ingen 'hashpsykose'.

Du skriver i drak? Alkohol går jeg ud fra.
De færreste kan holde til cannabis og alkohol uden en vis tilvænning. Det du har oplevet har nok bare været slemme tømmermænd.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Ja, du har røget for meget. Prøv nu at søg lidt. Der er 1000 tråde om præcis det samme, som det du lige har skrevet.

Jeg får det bare meget bedre når jeg skriver min version af mit "badtrip" og i så derefter svare på det! :-)
Men tusind tak, var lidt bange for at det hele var gået galt i låget, hehe! ;-)

Junior medlem

Nej. Ingen 'hashpsykose'.

Du skriver i drak? Alkohol går jeg ud fra.
De færreste kan holde til cannabis og alkohol uden en vis tilvænning. Det du har oplevet har nok bare været slemme tømmermænd.

Okay, tusind tak for svaret man får det meget bedre! :-)

Medlem

Min erfaring siger mig, at hvis man er i tvivl om man har en hashpsykose, har man ikke en.

Junior medlem

Min erfaring siger mig, at hvis man er i tvivl om man har en hashpsykose, har man ikke en.

Jeg har det også helt fint idag, det hjælper at være sammen med vennerne og drikke et par kolde bajer! ;-)
Men holder min desværre væk fra hash, skunk, pot osv.... :-)
Jeg har fået en lærstreg, og den har jeg lært rigeligt af! :-)

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har det også helt fint idag, det hjælper at være sammen med vennerne og drikke et par kolde bajer! ;-)

Øhh.
Er det ikke lidt ligesom at sige efter ens første druktur man aldrig vil drikke igen? :wink: :lol:
3 hoveder!? så der sku da ikke noget at sige til det, jeg ville være død :P
:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Ikke helt. Alkohol er primært fysiske tømmermænd, hvor cannabis er mere psykisk. De fleste folk jeg har mødt, der har oplevet et "badtrip" på cannabis har været skræmt fra vid og sans og TØR simpelthen ikke røre det igen.

Senest rettet af Hindbaerroulade 10 aug 2013 00:52, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Øhh.
Er det ikke lidt ligesom at sige efter ens første druktur man aldrig vil drikke igen? :wink: :lol:
3 hoveder!? så der sku da ikke noget at sige til det, jeg ville være død :P
:peace:

Som "Krimse" skriver, du bliver meget mere påvirket psykisk end fysisk! :-)
Men har dog stadig ikke noget imod hash, har bare fået stor respekt for det og jeg holder nallerne fra der fremover! :-)

Junior medlem

Ikke helt. Alkohol er primært fysiske tømmermænd, hvor cannabis er mere psykisk. De fleste folk jeg har mødt, der har oplevet et "badtrip" på cannabis har alle været skræmt fra vid og sans og TØR simpelthen ikke røre det igen.

Lige præcis! :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]