Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hey psy

jeg har røget tjald til hverdag det sidste års tid, men har nu taget en tre ugers pause. jeg ville nu finde ud af om det er muligt at ryge så meget at man kommer ind i et egentligt "trip".

jeg har tit prøvet at ryge meget store mængder på en gang (3 all green skunk + 2 kager + bong med sort maroc) men tror at min pause vil forstærke effekten. jeg har erfaring med stoffer som 2c-b og LSA, og vil prøve at se om jeg kan komme ligeså langt væk.

er det muligt? nogle tips? er det et åndssvagt projekt? :gud:

Medlem

jeg tror at sativa indtaget oralt er det bedste bud, hvis du er ude efter en psykedelisk oplevelse med cannabis. Og husk, der er ikke nogen grund til også at ryge ved siden af. Hvis du gør, så vent i hvert fald til efter det oralt indtagede cannabis har taget effekt.

Dedikeret medlem

Tror du ender med at få det skidt - så sørg for at have rigeligt sodavand og slik rede til og tage det værste. Jeg ville ikke gøre det - jeg ville få det ringe.

Medlem

Ja, det skal også lige med. Der er stor sandsynlighed for at få det rigtig dårligt/blive angst. jeg tror ikke det er meningen man skal indtage cannabis på den måde. Hvis du gør det, så sørg for at holde en lav dosis.

men altså, hvis man vil opleve cannabisens psykedeliske egenskaber fuldt ud, så tror jeg at det er the way to go. nu er du i hvert fald advaret

Medlem
Brugeravatar

Synes i forvejen at 3 skunk-joints og to kager, plus bonghoveder derefter lyder af meget ryger på en gang (for meget for mig), men hvor meget havde du i tankerne at indtage for at opnå det eventuelle trip? :)

Medlem
Brugeravatar

Vil råde dig til at ryge det, da det er nemmere at dosere og du vil kunne fornemme hvornår du ikke skal ryge mere, hvor imod hvis du indtager den kæmpe mængde cannabis (som jeg fornemmer at du har i sinde) oralt, ja så vil det jo blive sværere at vide hvornår nok er nok. =)

Medlem
Brugeravatar

Mit bud må være at indtage en masse hash olie eller sativa skunk med høj thc procent oralt, og så når det er på peak virkning redocere med spand/jordfed :D

Medlem
Brugeravatar

Åndssvagt projekt at OD på cannabis :roll:

Medlem
Brugeravatar

Det skulle så være første gang det skete... :D

Junior medlem

Synes i forvejen at 3 skunk-joints og to kager, plus bonghoveder derefter lyder af meget ryger på en gang (for meget for mig), men hvor meget havde du i tankerne at indtage for at opnå det eventuelle trip? :)

jeg ville umiddelbart tro at en stærk sativa dominant plante som feks. OG kush ville være det jeg ville bruge, og så ryge en joint ad gangen indtil jeg opnår den ønskede effekt. det skal lige siges at sidste forsøg var imens at jeg røg meget til hverdag, hvilket jeg tror har haft indflydelse på effekten. tror også jeg vil undlade at ryge nogen former for klump denne gang, da det gav mig lidt kvalme sidst

Dedikeret medlem

han går efter et thc trip og ikk en od..

@themoonvolta go for it.. det er muligt!!
-husk at set og setting kan gøre udsvinget!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Drik et par øl, hvis du vil øge virkningen lidt. Ikke mere end et par, men det skal nok regulere sig selv. Den eneste gang kdg har haft CEVs på cannabis var engang jeg drak et par halvliters guldøl tom mave og røg jordfed, men udover visuals var det ikke spor fedt.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten

Det skulle så være første gang det skete... :D

nej ? jeg har OD'et mange gange på cannabis i mit liv. det betyder jo ikke man falder om med fråde ud af munden, i perioder med et misbrug har jeg under en "od" blevet så træt at jeg ikke kunne holde mig vågen, ondt i hovedet eller andet mildt, når jeg ingen tolerance har taler vi om et decideret angstfyldt badtrip, hvor jeg kan få det rigtig skidt, ISÆR hvis jeg indetager det oralt da bare tanken om at rusen kommer til at stå på meget længere er udeholdelig hvis man først har fået det skidt, det hele handler om at gøre det med måde - perosnligt gider jeg ikke at æde cannabis mere pga den mere uforudsigelige effekt, hvis du endelig skal begive dig ud i at æde noget stærk sativa urt så prøv den da lige nogle dage(uger) inden først så du overhoved ved om der er noget "trip" at hente i urten(self skal du ikke ryge den hver dag op til) og medmindre du har en meget pålidelig dealer kan folk sgu påstår at det du køber er (super klasker dasker white killer whidow bubblegum foam shit) :D eller det der ææk ? lad nu vær med at overdriv uanset hvad, hvis urten virker mildere psychedelisk burde den gøre det om du ryger eller spiser det (self lidt mer hvis du spiser det) .. jeg syntes at problemet med cannabis er at overdosering kan føre til at man får det skidt psykisk, de visuelle effekter er rimelige milde og hvis man ikke bliver overasket nok kan man hurtig få den ide at overdrive og få det dårligt.. pas nu på dig selv, hvis jeg var dig ville jeg bare æde noget mere 2cb og evt ryge et par joints til og være tilfreds med det :D ;)

Medlem
Brugeravatar

jeg ville umiddelbart tro at en stærk sativa dominant plante som feks. OG kush ville være det jeg ville bruge, og så ryge en joint ad gangen indtil jeg opnår den ønskede effekt. det skal lige siges at sidste forsøg var imens at jeg røg meget til hverdag, hvilket jeg tror har haft indflydelse på effekten. tror også jeg vil undlade at ryge nogen former for klump denne gang, da det gav mig lidt kvalme sidst

OG kush er i hvert fald ikke sativa domineret.. du kan altid kende det på at hvis det har 'kush' i navnet er det (påstået) stærk indica domineret, og sativa hvis det har 'haze' i sit navn.. Men hvis du får fat i den rigtige OG kush som snoop dogg blandt andet ryger, så falder du i søvn :!: Har en ven der sov nytårsaften væk pga et bonghoved med det kl 23 :D

Men hvis du ikke kan finde rundt i hvad der er hvad, så køb noget hasholie.. Du kan slet ikke regne med hvad pusherne på staden siger, det kan jeg love dig for..

Dedikeret medlem

"OG kush er i hvert fald ikke sativa domineret.. du kan altid kende det på at hvis det har 'kush' i navnet er det (påstået) stærk indica domineret, og sativa hvis det har 'haze' i sit navn.. Men hvis du får fat i den rigtige OG kush som snoop dogg blandt andet ryger, så falder du i søvn"

Jeg tror ærlig talt du skal lære dine strains før du spiller smart OG kush er faktisk sativa domineret og det kan du også læse inde på leafly.com så prøv lige og læs lidt mere nu når det jo faktisk er dig der ikke kan finde rundt i noget...

Junior medlem

[quote="Patrix » 24 jul 2013 06:37"]"OG kush er i hvert fald ikke sativa domineret.. du kan altid kende det på at hvis det har 'kush' i navnet er det (påstået) stærk indica domineret, og sativa hvis det har 'haze' i sit navn.. Men hvis du får fat i den rigtige OG kush som snoop dogg blandt andet ryger, så falder du i søvn"

Jeg tror ærlig talt du skal lære dine strains før du spiller smart OG kush er faktisk sativa domineret og det kan du også læse inde på leafly.com så prøv lige og læs lidt mere nu når det jo faktisk er dig der ikke kan finde rundt i noget...[/quot

undskylder at jeg var fejlinformeret på det punkt, men den eneste der spiller smart er da den der snobber så meget over det. er bekendt med leafly.com med synes måske det var lidt ynkeligt at sidde at læse op før jeg skriver et indlæg her, beklager dog

Dedikeret medlem

prøv at læs hvad jeg skriver igen hehe det var faktisk til anarkisten420

Junior medlem

[quote="Patrix » 24 jul 2013 09:30"]prøv at læs hvad jeg skriver igen hehe det var faktisk til anarkisten420[/quot

haha nå okay :P

Medlem
Brugeravatar

"OG kush er i hvert fald ikke sativa domineret.. du kan altid kende det på at hvis det har 'kush' i navnet er det (påstået) stærk indica domineret, og sativa hvis det har 'haze' i sit navn.. Men hvis du får fat i den rigtige OG kush som snoop dogg blandt andet ryger, så falder du i søvn"

Jeg tror ærlig talt du skal lære dine strains før du spiller smart OG kush er faktisk sativa domineret og det kan du også læse inde på leafly.com så prøv lige og læs lidt mere nu når det jo faktisk er dig der ikke kan finde rundt i noget...

Hvad snakker du om din bong, det er da almen viden for enhver ryger at 'kush' betyder at det påstået er stærk indica domineret.. Og nu snakker jeg om den rigtige OG kush som de nye amerikanske negerrappere ryger, du kan jo også købe skunk på staden de kalder OG kush, alle kan jo kalde deres tjald hvad de vil ergo er sider som leafly fuldstændigt useless...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg har aldrig været så blæst på weed som da jeg røg budder på bong. købte et lille stykke papir med det smurt ud på. så røg jeg halvdelen og jeg kunne mærke at hvert sug ramte mig, og jeg kunne blive ved med at "bygge oven på" hvilket normalt er et problem for mig.

jeg så grønne geometriske mønstre på væggene og grinte ustandseligt. meget trip var der dog ikke over det, jeg var bare utroligt, uforståeligt skæv. ellers ville jeg prøve med ice eller nol på bong. og bare blive ved ;) indtil du indser at man bare bliver mere skæv og man ikke rigtigt kommer "ud over sin high"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]