kæft du er pinlig nigger... det gør helt ondt efterhånden.
McNoob, hej og velkommen til psy.dk
Din Blomster hash kan stort set være hvad som helst, pusherne giver tingende så mange forskellige navne efterhånden - rusen er slet ikke til at sige noget om - man kan kun gå ud fra at siden de kalder den blomst er det en fin, blød, lysere klump hash med en kraftig duft, men det er slet ikke sikkert jeg rammer rigtig da pusherne ikke rigtig kan blive enige om hvad der er hvad.
du skal i hvert fald dosere ret lavt når du skal spise cannabis og ikke ved hvor kraftig den er, man behøver sådan set mindre når det skal ædes pr person end når man ryger det, jeg syntes effekten er lidt uforudsigelig når det spises - især hvis man ingen tolerance har mere, og igen hvis man slet ikke kender potensen på det produkt man står med. men uanset hvad så husk at din cannabis skal varmes op i noget fedstof i et godt stykke tid inden det overhovedet kan virke oralt, hvordan du gør det kan du finde et hav af tråde af hvis du f.eks søger på (cannabis oralt fedtstof) eller lign.
Hvis jeg var dig ville jeg ryge en smugle rent, 0,1 måske endda 0,05 til at starte med, det kan gøres i små piber, vaporizers, rodfrugter, eller via en nål og et glas, det kan gøres på rigtig mange måder, på den måde ville jeg selv syntes jeg havde lettere med at dosere og få den rigtige rus, men det kan jo være du har det anderledes med det, og så er det jo i det hele taget rigtig fornuftig at skåne sine lunger for røg, husk dog at hvis du ryger det, så vent 10-15 minutters tid før du ryger mere da der kan gå lidt tid før det virker fuldt ud.