Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 04:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej,

Jeg har lige tilmeldt mig, så her er et hej fra mig. :)

Jeg har prøvet hash "masser" af gange før (10-15 gange vil jeg tro), men det er laaang tid siden - nok minimum 15-20 år vil jeg gætte på. Det var koncentreret omkring den gang jeg gik i skole og årene lige efter, og nu er jeg i midten af 40'erne. Masser af vand er løbet under broen siden. :?

Det der nok har holdt mig fra at gøre det siden, er sikkert det fact at jeg ikke ryger (almindelig tobak), så jeg bryder mig ikke om at indhalere. De gange jeg har prøvet det har det faktisk været rygning det fleste gange, men nogle gange spiste jeg det og det er faktisk alle de gange jeg huske bedst. I øvrigt har jeg vist aldrig købt det selv - jeg har altid være med på nogle andres. :oops:

Men nu købte jeg lige en klump i går. :D Jeg fik 1.7g gram af noget der hed "Blomst".

Min plan er at bage det ind nogle muffins (well, "mug cakes", som er en slags muffins der tager under 5 minutter at lave i en kop i en mikroovn) og derefter spise dem med et par kammerater til en af vores filmaftener.

• Kan i fortælle mig hvilken type 'high' jeg kan forvente af denne her "Blomst"? (jeg har forsøgt at søge...men det er et lidt upraktisk navn af søge på ;) )
  • Ham der solgte mig det sagde "Maks en fjerdel af klumpen pr. person". Lyder det fornuftigt? ...hvis ikke, hvormeget ivl i så anbefale? (ingen af os er hverken rygere eller ...rygere :D ).

Medlem

Det er bare et salgsnavn, ligesom næsten alt andet. ;-) Det er desværre ikke til at finde ud af fra navnet. En fjerdedel pr. person lyder nogenlunde, men det kommer igen an på kvaliteten. Hvis du har fået den mængde for 100 er det nok ikke super kvalitet. :-)

Dedikeret medlem

Nigger stop nu bare med at kommentere... Blomst plejer og være en rigtig god ryger jeg ville dog nok bruge lidt mindre end 1/4 hvis du har tænkt dig lave kager med det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
:roll: kæft du er pinlig nigger... det gør helt ondt efterhånden.

McNoob, hej og velkommen til psy.dk
Din Blomster hash kan stort set være hvad som helst, pusherne giver tingende så mange forskellige navne efterhånden - rusen er slet ikke til at sige noget om - man kan kun gå ud fra at siden de kalder den blomst er det en fin, blød, lysere klump hash med en kraftig duft, men det er slet ikke sikkert jeg rammer rigtig da pusherne ikke rigtig kan blive enige om hvad der er hvad.

du skal i hvert fald dosere ret lavt når du skal spise cannabis og ikke ved hvor kraftig den er, man behøver sådan set mindre når det skal ædes pr person end når man ryger det, jeg syntes effekten er lidt uforudsigelig når det spises - især hvis man ingen tolerance har mere, og igen hvis man slet ikke kender potensen på det produkt man står med. men uanset hvad så husk at din cannabis skal varmes op i noget fedstof i et godt stykke tid inden det overhovedet kan virke oralt, hvordan du gør det kan du finde et hav af tråde af hvis du f.eks søger på (cannabis oralt fedtstof) eller lign.

Hvis jeg var dig ville jeg ryge en smugle rent, 0,1 måske endda 0,05 til at starte med, det kan gøres i små piber, vaporizers, rodfrugter, eller via en nål og et glas, det kan gøres på rigtig mange måder, på den måde ville jeg selv syntes jeg havde lettere med at dosere og få den rigtige rus, men det kan jo være du har det anderledes med det, og så er det jo i det hele taget rigtig fornuftig at skåne sine lunger for røg, husk dog at hvis du ryger det, så vent 10-15 minutters tid før du ryger mere da der kan gå lidt tid før det virker fuldt ud.

Dedikeret medlem

Hvad er det for et svar niggerr?

Lav kagerne med 0,2 i hver start med en kage vent en lille time før redosering.

Hvordan har du tænkt dig at få hashen ind i kagen? Den skal opløses i fedststof for maks effekt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Blomsten er en fin skive hass (hvis det er den med blomststemplet). Men også kun hvis du får den rigtige, den har nemlig været super populær her i sommeren så der er mange der sælger deres paphash som blomsten :(

Dedikeret medlem

Jeg har prøvet et par forskellige de kaldte blomst og de har sku alle virket fint ligegyldig om den har været lys eller lidt mørkere i det ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøver igen...

Det "blomst" jeg har prøvet gav en go del angst. Ikke noget jeg har prøvet i en sådan grad før. Røg det kun een gang, dog, så kunne også være en tilfældighed

Min var ret hård

Site Webmaster
Brugeravatar

Prøver igen...

Det "blomst" jeg har prøvet gav en go del angst. Ikke noget jeg har prøvet i en sådan grad før. Røg det kun een gang, dog, så kunne også være en tilfældighed

Min var ret hård

Der er jo ikke noget bestemt tjald der gør dig angst.. Sådan fungerer det ikke.

Desuden, "blomst" er bare et random navn pusheren har valgt. Det er ikke en bestemt type tjald, produceret på den og den måde, med det og det indhold. Det er bare et random navn.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Tag din nol, på 1,7g og lav 8-10 kager ud af den ialt :) Så får du lige godt 0.2g pr kage, det plejer at være nok, uden at være for meget ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Ja, det er lidt fjollet af Nigger at sige jeg blev taget i røven, når jeg ikke engang havde sagt hvad jeg havde givet. TskTsk.

Jeg sagde jeg var begynder og jeg nok ville spise det, så det er også fint at jeg ikke fik den styggeste hash - der er trods alt lidt fornuft i at starte blidt ud. Jeg kan jo altid gå tilbage og få noget lidt bedre til lidt flere kroner, right? ;)

Det jeg fik ser sådan her ud;

Billede

Jeg har ikke haft tid til at læse op på noget endnu, så tak for jeres råd om at det skal opløses i fedtstof først - det vidste jeg ikke...og det tror jeg ikke at det blevet de andre gange jeg har fået det (i spiseform).

Jeg lavede en af de de muffins-ting jeg skrev om, i aftes, og der skulle bruges 3 spiseskefulde olie (man laver jo kun een kage) så jeg nukede olien i mikroovnen i et minut først. Så tog jeg det jeg havde skåret fra, hakkede det så fint jeg kunne med en kniv, og opløste det derefter i olien med en ske - til der kun var ganske små sorte prikker tilbage.

Men jeg startede blidt ud - jeg brugte kun det der mangler i højre side af det højre billede. Det var nok lige i underkanten - der gik vel 2-2½ time før jeg kunne mærke det, og der føltes det som om jeg havde drukket to Limfjordsportere - så det var ret afslappet. :)

Næste gang bruger jeg lidt mere. Tror jeg vil prøve om nogle dages tid. ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Husk at læse op på hvordan du opvarmer din hash i et fedstof, det skal gøres ved meget lavere temp end man lige regner med, og (hvis man vil have alt ud af sin hash) meget længere tid, det kommer også and på hvor meget hash/pot man varmer op i fedstof da en vis mængde fedstof kun kan indeholde en vis mængde THC. der står mere om det her http://www.420magazine.com/forums/canna ... steps.html
dog ville jeg (som gutten skriver han gør) slet ikke lade det komme op og boble/ små simre, efter min mening er det for varmt men det kan også være jeg bare er pjevset.

Medlem
Brugeravatar

Hold temperaturen under 80 grader.

Medlem
Brugeravatar

Du kan virkelig ikke regne med de der navne.. Har prøvet 3 forskellige slags der hed blomst, den ene var ikke særligt god, den anden fra en landsbypusher også lort, så fik jeg en helt lys klump der duftede af skunk fra nogle perkere i vollsmose de kaldte blomst og den væltede mig helt omkuld! :D

Men ingen af dem ligner det der, du burde altså bare ryge det på en pibe eller noget, det virker meget bedre og lettere at dosere.. Efter min mening er det dumt at spise tjald hvis ikke man kan tåle store mængder, ellers ender det endten som en tam oplevelse hvor du bare er lidt mellow ellers bliver det alt for meget af det gode..

Junior medlem
Brugeravatar

Nu er jeg jo ikke ryger, og er ikke særligt vild med røg, men det kunne da være at jeg skulle købe mig en pibe næste gang jeg kommer ud på staden. Eller for pokker da bare rulle en joint...man skal jo trods alt ikke ryge så meget af gangen. :)
...men næste gang bliver det dog i en kage igen. ;)

Medlem
Brugeravatar

Ja okay, men et rigtig godt råd er at lave hashpandekager! Så kan du nemlig spise en pandekage vente lidt spise en til og på den måde redocere i stedet for at skulle ramme rigtigt først.. men du kan jo bare ryge rent skunk på pibe evt, det ville virke godt :)

Held og lykke med det :joint:

Medlem
Brugeravatar

Jeg ryger rent skunk på en glas pibe,spoon.

https://www.google.dk/search?q=hand+blo ... 10&bih=454

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]