Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg vil meget gerne prøve Morning Glory eller Hawaiian Baby Woodrose, men jeg er lidt angst for bare at bestille noget på nettet. Derfor vil jeg meget gerne købe nogle frø i en dansk butik eller planteskole. Jeg ved godt, at der ikke må deles links og sådan i forhold til butikker og hjemmesider her på psy, men hvad skal jeg være opmærksom på hvis jeg vil købe de her frø i en Dansk butik?

Er der noget med at man skal kigge efter om de er blevet behandlet med kemikalier? Og er de "rigtige" frø overhovedet stadig mulige at få fat på i danske butikker?

Jeg har googlet og søgt herinde, men hvis i ellers har nogle anbefalinger til lovlige danske frø, så del dem endeligt :)

Tak!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Du kan roligt bestille begge frø over nettet - endda på flere danske sider. De er IKKE ulovlige.

Bare søg lidt rundt på Google, så finder du hurtigt nogle danske. Jeg vil helt sikkert anbefale woodrose fremfor Morning glory. Men husk bare fordi det er lovligt er det ikke legetøj. Det er skrappe sager.

Senest rettet af Bl0dpump 11 maj 2013 12:22, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the Sky with Diamonds
Nej de er ikke ulovlige, men vær sikker på at du vælger kvalitet frem for kvantitet. For hvis du vælger nogle dårlige (billige) nogle, ender du nok med dårlig smag i munden som den eneste effekt - bogstaveligt talt.

Junior medlem

Virker dem man kan købe i havecentrene?

Jeg har en kammerat, der arbejder i sådan en og det ville jo være nemt hvis han kunne få nogen med hjem.

@GrimReefer, når du siger kvalitet frem for kvantitet, kan jeg tjekke det på andre måder end at se på prisen? Og vil dem jeg evt. finder i danske havecentre være gode nok?

Og tak for de hurtige svar i øvrigt! :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Du kan ikke se det på prisen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
tag nogle svampe/lsd eller noget andet, jeg vil fraråde LSA på det kraftigeste, men held og lykke hvis du gir det et skud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
tag nogle svampe/lsd eller noget andet, jeg vil fraråde LSA på det kraftigeste, men held og lykke hvis du gir det et skud.

Hvorfor vil du fraråde det? Personligt har jeg haft nogle gode og positive ture på LSA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
fattigmands syre :) man får kvalme, ondt forskellige steder fordi blodkarrene trækker sig sammen og så har jeg selv haft et rigtigt grimt badtrip på lsa. tag noget mindre tanketungt og mere visuelt vil jeg foreslå.

Dedikeret medlem

Joe_biden skrev:
fattigmands syre :) man får kvalme, ondt forskellige steder fordi blodkarrene trækker sig sammen og så har jeg selv haft et rigtigt grimt badtrip på lsa. tag noget mindre tanketungt og mere visuelt vil jeg foreslå.

Kan følge dig i det første du skriver men : tag noget mindre tanketungt og mere visuelt vil jeg foreslå.

Den holder ikke helt det er jo alt efter hva man er til ! :D Selv syntes jeg det er enormt vigtigt med tankerne i den psychedeliske oplevelse, ville nødigt undvære den del af det.
Det visuelle er jo blot gak og løjer og det ville nemt kunne klares med en standart dose 2c-b :gud:

Junior medlem

dem man kan købe i havecentrene skal du ikke spise. så vidt jeg husker er de sprøjtet med et eller andet stads der skulle gøre livet surt for dem der æder dem. det er i hvert fald hvad jeg har kunne læse mig frem til. baby woodrose er efter min mening meget sjove. fik vild tankeræs og underlige drømme. var tilgengæld tæt på at brække mig op til flere gange før effekten sparkede ind (hvilket den desværre gør ret sent efter min mening). nå det er sagt, held og lykke :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]