Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia
Hurtigt spørgsmål som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med at svare på.
Jeg lider af allergi og har nogen øjendråber mod allergi, også var det at jeg kom til at tænke på om de også kunne hjælpe på røde øjne efter brug af cannabis?
:hm:
God aften :peace:

Medlem
Brugeravatar

Ingen her ved hvilke øjendråber du bruger, og det er derfor svært at svare dig. Kunne man forestille sig at du prøvede?

Junior medlem

Ingen her ved hvilke øjendråber du bruger, og det er derfor svært at svare dig. Kunne man forestille sig at du prøvede?

De hedder opatanol og er beregnet til at virke imod allergi, grunden til jeg spørger er fordi at der ikke er taget hul på dem og gider ikke komme hjem til de gamle med helt vildt røde øjne efter en aften med gutterne, hvis de alligevel ikke virker.
:peace:

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke finde nogle virksomme stoffer i dråberne, der skulle virke vasokonstriktive - det er antihistaminer.
Ergo har de ikke sikker virkning, men du kan stadigt prøve. At der ikke er taget hul på dem er vel rimeligt irrelevant.
Jeg har googlet det for dig btw.

Junior medlem

Jeg kan ikke finde nogle virksomme stoffer i dråberne, der skulle virke vasokonstriktive - det er antihistaminer.
Ergo har de ikke sikker virkning, men du kan stadigt prøve. At der ikke er taget hul på dem er vel rimeligt irrelevant.
Jeg har googlet det for dig btw.

Haha mange tak, det lyder som du har lidt mere styr på det med de forskellige stoffer i øjendråberne end jeg har :gud:
God mandag!

Medlem
Brugeravatar

Har græsallergi og prøvede engang mine øjendråber for at se om de virkede, men det gjorde de ikke..

Medlem

Bare ryg så meget du ikke længere får røde øjne, det tager egentlig ikke så meget, jeg får ikke længere røde øjne, og jeg har et ret fornuftigt forbrug, ryger hver eller hver anden weekend ca. Ellers så bare brug din allergi som undskyld? Kan ikke se problemet i det.
Undskyld hvis der er nogle fejl, er på mobilen.

Medlem
Brugeravatar

Bare ryg så meget du ikke længere får røde øjne, det tager egentlig ikke så meget, jeg får ikke længere røde øjne, og jeg har et ret fornuftigt forbrug, ryger hver eller hver anden weekend ca. Ellers så bare brug din allergi som undskyld? Kan ikke se problemet i det.
Undskyld hvis der er nogle fejl, er på mobilen.

Det er meget forskelligt... har en ven der brænder i hvert fald 10 pinde om dagen, og han får stadig røde øjne nogle gange hvis han bliver rigtig blæst :D

Men jeg tror de fleste daglige rygere ikke får røde øjne, men langt fra alle, men hver anden weekend så har man da hat tollorance for ganjaen? :peace:

Medlem
Brugeravatar

At ryge mere og oftere er da noget nær det mest rådne råd man kan give til en person der er bange for at komme hjem med røde øjne.

Edit: Jesus Kristus...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Harm reduction, people! Det næste er vel at anbefale en som ikke kan sove at tage noget speed, for så sover han helt sikkert når han først går død 18 timer senere.

Anti Red-Eye - Open Your Eyes Eyedrops virkede for mig da jeg skulle skjule for min far at jeg banke skæv hver eneste dag. Jeg fandt så ud af at selv om man ikke har røde øjne så man stadig skæv og blev derfor opdaget.

Dedikeret medlem

hvis du vil undgå røde øjne så lyt til smølfen nummer tre tusinde, hold dig fra sodavand, slik og andre sukke intensive produkter da de forværrer de rød øjne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]