Hey Psych.
Igår aftes kedet jeg mig en del klokken var ca 18:00 og tænkte jeg ville tænde noget røg, jeg tændte for en klump meget stærk kashmir, tror jeg røg det der svarede til en halv lille fingernegl, ''Virkelig ikke meget'', jeg kunne mærke rusen indtræde og blev træt, jeg lagde mig ned i min sofa med min computer på skødet, pludselig kunne jeg mærke en summen i hele kroppen og det var som det stadie hvor man ''falder hen'' inden man falder i søvn, det var meget ubehageligt, mindede meget om at være i en drøm, det var som om mit hoved og krop ikke hørte sammen, jeg rystede og blevet MEGET angst, jeg havde det virkeligt skidt, mit hjerte bankede som havde jeg lige løbet et marathon.. Senere på aften i mod min kamp på den vilde angst og det MEGET mærkelige sind jeg gik rundt med ville jeg prøve at sove, ''ca klokken 22:00'' men jeg var stadig MEGET skæv og var i den der angst tilstand, jeg faldt i søvn og sov som en sten. Nu dagen efter vågnede jeg i morges med følelsen af stadig at være skæv, og kan stadig få følelse af at mit hoved og krop ikke hører sammen, nu er jeg så i tvivlen om jeg er psykose ramt eller lign. eftersom jeg ikke burde mene jeg burde kunne føle mig skæv efter så lidt kashmir røg??? Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig!
Joe.
|