Jeg ligger denne lille guide op, fordi at der stadig hidtil, ikke er kommet med nogen guide, jeg synes er konkret nok.
Jeg føler der er mange nye der stiller spørgsmålstegn ved HBWR fordi det er lovligt, men man skal forstå, at det ikke gør det mindre farligt end andre stoffer.
Denne guide er lavet til at man uden der store kemi viden, kan fremstille en shot væske der indeholder en god mængde lsa, få den gode virkning og slippe bedst muligt for alle de andre: Mavesmerte, opkast, kramper osv..
Men her er den så:
Klargørelse af HBWR 9 frø Let stærk dose. (til 1 person) kan bare laves x2 osv...
Dosen kan ændres til samme opskrift

Denne metode giver også et hurtigt onset og virker bedst hvis man faster min. 4 timer inden indtag.
Man kan med fordel for maven spise mad (eks. en sandwich) 1 time efter indtagelse.
- pr. 9 frø kog vand, og lad det falde til stuetemperatur.
- knus frø rigtig fint, og stil dem i zippo fluid i 24 timer, hvor der gerne røres i ny og næ,(kan gentages for bedre resultat). Grunden til at dette er vigtigt er at man skiller alle de dårlige stoffer fra LSA'en i zippo fluid, da det er et upolært stof hvor LSA ikke opløses i.
- fjern zippo fluid fra frø (gerne med filter) og tør frøene så der ikke er mere zippo fluid tilbage. Det er super vigtigt at der ikke er hvide/gule tegn efter zippo fluid eller lugt fra zippofluid tilbage på dem efter dette, ellers er der brugt for uren zippo fluid, ellers er det ikke tørret helt for zippo fluid.
- bland vand og lemon juice 50/50 (eller til vandet er godt syrligt).
- put de knuste frø/"frø mos" i et alm. glas.
- snit 1 fed hvidløg meget fint pr. 9 frø.
- riv ingefær i en tilsvarende mængde af det snittede hvidløg.
- hæld mixturen af vand og juice over de knuste frø/"frø mos", så det går ca. ½ cm over glassets indhold.
- rør rundt i 3 min. og tilsæt mere juice hvis der føles for det, og rør igen.
- dæk og beskyt glasset med staniol så det er helt lystæt (LSA er lys og varmefølsomt, når løsrevet som stof).
- lad dette stå i køleskabet i 12 timer.
- tag det ud, sørg for der ikke er skarp lys i nærheden.
- tilsæt kold (køleskabs kold) appelsinjuice i tilfredsstillende mængde og rør godt i 5 min (lad det avt. trække 1 time extra).
- tag et kaffefilter og et nyt glas og filtrer alt materiale (frø, ingefær, hvidløg) fra væsken.
- indtag væsken og vent på virkning.
- tag evt. et shot stærk sprut for at læmpe mavesmerte, selvom vi allerede har gjort meget!
- for at undgå vasoconstriction (som i nogen tilfælde kan forekomme), spis Mørk chocolade 70-90% 30-50 gram og ryg cannabis.
- man kan med fordel når man skal lave til flere, lave 1 samlet væske med dobbelt indhold og præcist dele op i antallet af personer.
Husk at en trip sitter er dejligt, de kan altid berolige og hjælpe i nødsituationer.
Set og setting er også vigtigt, det kan både gøre psychedeliske trips til de bedste og de værste!
så sid med Venner og hav det sjovt, hør musik, se tv!
Så er der gjort alt hvad man kan for at fjerne alle de mulige sure side effekter ved HBWR/LSA og få et helt perfekt trip.
Peace out!
Edit: synes lige jeg ville fortælle at jeg tager en portion med en flok venner her lørdag, så kan vi lige melde tilbage med en trip rapport eller to

Edit 2: Dosen er baseret på at jeg tager 50% extra end alm. dose (alm. = uden forberedelse) dvs. min dose er 6 så 6/2+6=9 Hvilket bliver min dose til denne tilberedning.