Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg ligger denne lille guide op, fordi at der stadig hidtil, ikke er kommet med nogen guide, jeg synes er konkret nok.
Jeg føler der er mange nye der stiller spørgsmålstegn ved HBWR fordi det er lovligt, men man skal forstå, at det ikke gør det mindre farligt end andre stoffer.
Denne guide er lavet til at man uden der store kemi viden, kan fremstille en shot væske der indeholder en god mængde lsa, få den gode virkning og slippe bedst muligt for alle de andre: Mavesmerte, opkast, kramper osv..
Men her er den så:

Klargørelse af HBWR 9 frø Let stærk dose. (til 1 person) kan bare laves x2 osv...
Dosen kan ændres til samme opskrift ;)

Denne metode giver også et hurtigt onset og virker bedst hvis man faster min. 4 timer inden indtag.
Man kan med fordel for maven spise mad (eks. en sandwich) 1 time efter indtagelse.

- pr. 9 frø kog vand, og lad det falde til stuetemperatur.
- knus frø rigtig fint, og stil dem i zippo fluid i 24 timer, hvor der gerne røres i ny og næ,(kan gentages for bedre resultat). Grunden til at dette er vigtigt er at man skiller alle de dårlige stoffer fra LSA'en i zippo fluid, da det er et upolært stof hvor LSA ikke opløses i.
- fjern zippo fluid fra frø (gerne med filter) og tør frøene så der ikke er mere zippo fluid tilbage. Det er super vigtigt at der ikke er hvide/gule tegn efter zippo fluid eller lugt fra zippofluid tilbage på dem efter dette, ellers er der brugt for uren zippo fluid, ellers er det ikke tørret helt for zippo fluid.
- bland vand og lemon juice 50/50 (eller til vandet er godt syrligt).
- put de knuste frø/"frø mos" i et alm. glas.
- snit 1 fed hvidløg meget fint pr. 9 frø.
- riv ingefær i en tilsvarende mængde af det snittede hvidløg.
- hæld mixturen af vand og juice over de knuste frø/"frø mos", så det går ca. ½ cm over glassets indhold.
- rør rundt i 3 min. og tilsæt mere juice hvis der føles for det, og rør igen.
- dæk og beskyt glasset med staniol så det er helt lystæt (LSA er lys og varmefølsomt, når løsrevet som stof).
- lad dette stå i køleskabet i 12 timer.
- tag det ud, sørg for der ikke er skarp lys i nærheden.
- tilsæt kold (køleskabs kold) appelsinjuice i tilfredsstillende mængde og rør godt i 5 min (lad det avt. trække 1 time extra).
- tag et kaffefilter og et nyt glas og filtrer alt materiale (frø, ingefær, hvidløg) fra væsken.
- indtag væsken og vent på virkning.
- tag evt. et shot stærk sprut for at læmpe mavesmerte, selvom vi allerede har gjort meget!
- for at undgå vasoconstriction (som i nogen tilfælde kan forekomme), spis Mørk chocolade 70-90% 30-50 gram og ryg cannabis.
- man kan med fordel når man skal lave til flere, lave 1 samlet væske med dobbelt indhold og præcist dele op i antallet af personer.

Husk at en trip sitter er dejligt, de kan altid berolige og hjælpe i nødsituationer.
Set og setting er også vigtigt, det kan både gøre psychedeliske trips til de bedste og de værste!
så sid med Venner og hav det sjovt, hør musik, se tv!

Så er der gjort alt hvad man kan for at fjerne alle de mulige sure side effekter ved HBWR/LSA og få et helt perfekt trip.
Peace out!

Edit: synes lige jeg ville fortælle at jeg tager en portion med en flok venner her lørdag, så kan vi lige melde tilbage med en trip rapport eller to ;)

Edit 2: Dosen er baseret på at jeg tager 50% extra end alm. dose (alm. = uden forberedelse) dvs. min dose er 6 så 6/2+6=9 Hvilket bliver min dose til denne tilberedning.

Senest rettet af zektos 04 apr 2013 14:27, rettet i alt 3 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
jeg trippede ballz på 7 frø, jeg knuste dem og havde dem i munden i 20 minutter, så slugte jeg dem. jeg fik en lidt ondt i maven, og havde en smule kvalme under trippet, men det var kun noget jeg mærkede når jeg "mærkede efter" hvordan jeg havde det.

7 frø var aaaaaalt for meget til mig. burde have taget 4 måske.

Medlem

Jeg havde glemt lige at skrive ind at der går noget loss i LSA på at lave det efter denne opskrift!
Jeg har fundet frem til at tage sin dose, i mit tilfælde 6 og så tilsætte 50% oveni til denne opskrift.
Dvs. 6/2+6=9 så derfra har jeg den dose, og ja det giver et ret stærkt trip!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
- knus frø rigtig fint, og stil dem i zippo fluid i 24 timer, hvor der gerne røres i ny og næ,(kan gentages for bedre resultat). Grunden til at dette er vigtigt er at man opløser alle de dårlige stoffer i zippo fluid, da det er et upolært stof hvor LSA ikke opløses i.
- fjern zippo fluid fra frø og tør frøene så der ikke er mere zippo fluid tilbage.

Hvorfor lige Zippo benzin som indeholder "light petroleum distillate"?
Har du prøvet at afdampe lidt på et spejl f.eks og se om det efterlader noget snask?

Det vigtige er ikke at opløse de "dårlige" stoffer, men at separere dem fra LSA'en.. Det er sikkert det samme du mener, men jeg synes måske du bør gå en smule mere i dybden med de 2 steps jeg har quotet dig for.
F.eks synes jeg du bør ligge vægt på at det uoplære solvent skal skilles så vidt muligt fra frøene(gerne med filter) inden de lægges til tørre og at det er YDERST vigtigt at frøene ikke lugter af solvent inden man gør videre til næste step.

Og med venlig hilsen :)

Medlem

Tak for det, det er ikke altid nemt at ligge mærke til små fejlene når man selv skriver guides. Så det er dejligt i lige følger op på det, ændre det nu :D tak for hjælpen og grunden til at bruge zippo benzin er fordi det er det bedste jeg lige kan skaffe i ren nok kvalitet til at trække de stoffer ud jeg vil havde ud, men der er rigtig mange alternativer. Choose your solvents for yourself ;) jeg har lavet spejl test med mit xtra zippo fluid fra brugsen, og det efterlader næsten intet for mig (meget lidt hvis intet), det er den gule af flaskerne.

Junior medlem

Jeg spiste otte i forrige uge, hvor eneste forberedelse (af frøene) bestod i, at frøene blev skrabet rene (så de blot fremstår som nogle små sorte, ukurante frø). Så tyggede jeg dem i 10-20 og slugte dem så -- ingen kvalme, gener eller lignende, bare ~8 timers sweet trip :)

Medlem

Nogen er heldige ;) men fedt for dig, HBWR er nemlig et super dejligt trip! nogen frø har forskellig potens, og nogen med færre alkaloider, måske du har nogen super gode frø? eller måske din krop bare er meget god til at håndtere frøene! :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Nogen der ved hvor mange man skal tage af dem fra Reunion Island for at få et godt trip? Hvor kom jeres frø fra Tenks og Joe-viden?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]