Jeg har røget i ca. 2 år nu. Jeg ryger for det meste kun hash og jeg ryger kun skunk når andre folk tager det med, eller så det fordi det er eneste det eneste min dealer har. Grunden til at jeg kun vil have hash, er nok fordi at fylder mindre i lommen og så slipper jeg også for at skulle bruge en grinder. Men af en eller anden grund syntes jeg at der er en stor forskel på hash og skunk. Her igår fik jeg fat på noget skunk kaldt "pineapple express" eller "POG (Pot Of Gold)", kan ikke helt huske hvad det var for en. Nu er det ikke for at prale, men jeg ville selv sige at jeg er meget tolerant over for hash. Men af en eller anden grund bliver jeg meget mere påvirket af skunk. Her igår rullede jeg en joint med måske 0,8g i mixet med en halv smøg. Jeg duftede til skunken og den havde en mere anderledes lugt end det meste skunk jeg har duftet til. Jeg røg ca. det halve af den og efter en 20 min. tid, begyndte jeg og få det rigtig mærkelig. Først begyndte jeg at få følsen af at min krop strækkede sig hele tiden, først fik jeg følsen af at jeg var højt oppe og at jeg skrumpede sammen. Jeg havde det også som om at jeg kunne mærke vægten af jorden og stuen hvor jeg sad sammen med mine venner virkede som om det var det eneste sted på jorden der eksiterede, det lyder måske mærkeligt men bedre kan jeg ikke forklare det.
Efter 40-50 min. jeg røg, begynde det virkeligt og tage fat. Jeg begyndte og miste kontakt med virkeligheden og følte mig et andet sted end jeg rigtigt var. Nogen gange kom jeg til mig selv i flere korte perioder. Jeg havde det som om jeg var forvirret og dum, hvilket jeg ikke kunne lide. Jeg prøvede at berolige mig selv ved at sætte noget musik på og se på et psykedelisk billede, hvilket nok var det bedste af hele trippet (Billed link
http://tinyurl.com/http-img-mota-ru-upload-wall). Det så meget anderledes ud end det gør ædru, farverne så meget mere livlige ud. Når jeg ryger hash føles det meget mere naturligt og derfor kan jeg bedre lide det.
Er der nogen der har haft ligende oplevelser eller ved hvorfor jeg bliver mere påvirket på skunk?