har hørt man kunne købe noget der hedder kulpiller eller noget i den stil, min kammerat fik ihvertfald engang nogle fra chillo af, som ham påstod virkede.
Men det var vidst 300 for 10. ( altså 10 rene tests)
-Syntes personligt ikke det med citronsaft virker særlig godt hvis man har et jævnligt ryger, og det er heller ikke hver dag, men kun den dag testen skal tages, du skal gå amok. (men igen, ryger du et par gange om ugen, siger min erfaring mig, det kun er 25% af gangene den viser ren CA)
Og sæbe prøvede en af mine yngre kammerater engang, det var dog ved lægen den test blev taget (tror deres urin test er lidt bedre end dem mine forældre fx købte) men det virkede heller ikke... den slog også ud...
Så mit råd er at du skal opsøge pillerne, hvis du skal kører en ren urin test jævnligt.
-Men du er 18år, hvis dine forældre ellers ikke er helt fuckt op i bøtten, så ville jeg KLART anbefale at tage en lang og seriøs snak om, at du gerne vil have lov at ryge en pind i ny og næ, da det er det DU gør. lige som de sikkert nyder en vin eller øl til maden en gang imellem...
ikke bomb dem i hoved med problemstillingen på en gang, men syntes klart, du burde tage snakken med dem. det er helt klart det værd.
Jeg har selv gjord det, og begge mine forældre er ellers mod cannabis osv osv, men efter nogle gode snakke har vi fundet ud af, at man godt kan ryge, uden at være blæst og fuckt i hovedet. dog respekterer jeg dem selvfølgelig 100p, og VILLE aldrig tænde en fed i hovedet på dem.
Men vores forhold er VIRKELIG lettet, og det føles godt at kunne snakke ud med dem, fx hvis man har problemet med sit forbrug, kan man rent faktisk snakke med dem, i stedet for at skjule det, brænde inde med det, og ryge mere..

Håber mit lille Advice kunne hjælpe dig i den rigtige retning.

Mvh RøgetSkinke