Jeg synes det virker meget bedre med tobak i, du skal jo tænkte på du rister over 2000 affaldsstoffer væk ved at riste den.
God dag

Det er slet ikke sandt. Den diversitet af affaldsstoffer, som kommer fra tobak, er tada... affaldsstoffer fra forbrændingen. De sidder ikke i tobakken i forvejen og kan "ristes væk".
Til OP:
Grind det meget fint og så rul en joint i en størrelse, der passer til, hvor meget du kan ryge. Det kommer nok til at kilde lidt i halsen i starten, men efter et par joints (ikke i træk..!) vil skunk være 1000 gange mere behageligt at ryge rent, både smags-mæssigt men også følelsen i lungerne. Hvis du godt kan lide den tunge rus nogle får, når de ryger tobak og cannabis sammen, så bland endelig tobak i, men snyd ikke dig selv for den oplevelse det er at smage smagen af cannabis.
Og hvis du endelig skal blande tobak i, så hold dig fra cigaret-tobak, særligt fra færdigrullede cigaretter. Det er ringe tobak med et hav af tilsætningsstoffer og en smag, som kun nikotin-afhængige bryder sig om. Prøv i stedet pibetobak, evt. Sweet Dublin og husk at grinde det og opbevar det lufttæt. Det er i hvert fald mine anbefalinger baseret på mine erfaringer som hverdagsryger af skunk og tobak (i pibe).
Men det er selvfølgelig subjektive holdninger det hele, det eneste du virkelig kan stole på er dine egne erfaringer - prøv dig frem.