Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej.
I går oplevede jeg noget lidt mærkeligt. Det skal siges, at jeg har røget hash eller skunk fast, i hvert fald 5 måneder. I går aftes røg jeg en joint (nr 2. på dagen), i starten var det helt normalt og jeg sad bare og var skæv, men lige pludselig, så begyndte jeg, at føle mig tung i kroppen og på kanten til, at blackoute hele tiden, hvis jeg ikke rørte mig. Jeg prøvede lidt forskellige ting for, at slippe af med den ubehagelige følelse, hvor et bad eller det, at spille guitar (og hele tiden holde mig i gang) virkede bedst. Til sidst lagde jeg mig til, at sove og vågnede ganske fint op i morges, men føler mig stadig lidt tung i hovedet og kroppen (hvilket jeg har aldrig har prøvet før efter, at have røget). Jeg har søgt lidt på nettet, og der er mange, der har oplevet det samme som mig, uden hash, men med baby i maven, og jeg tror bestemt ikke, at jeg er gravid, fordi jeg har ingen livmoder mm... Er der nogle der har oplevet noget lign. eller ved hvad det er, som jeg har oplevet?
På forhånd tak.

Medlem

lyder bare som om du har røget for meget, hvis du spørger mig!

Junior medlem

kan det bunde i mineral og vitamin mangel? jeg har har haft det lignende det du skriver, uden at røyke hasj også..har hørt om dette preparat,der har fået mega gode anbefalninger.link: http://www.mineraltilskud.us/ .men jeg kunne ikke skaffe dette i danmark, var nede i helsekosten,og de mineralprodukter de sælger er kun mineraler der er gravet op fra jorden,problemer er bare at kroppen kan ikke optage mineraler der ikke har vært optaget i en plante først (som f.eks tang,det er mega rigt på mineraler)ellers går det bare ret igennem systemet,bortkastet..
han i helsekosten her over sa at det ikke var lovlig i danmark,og han kunne heller ikke forstå hvorfor.han sa det er danmark i et nødteskall.. :-/ så nu igår bestilte jeg dette på amazon,de kunne visdt levere til danmark,så jeg glæder mig meget til det ankommer, (håber det kommer frem uden problemer) båede mig og min kæreste skal igang med dette..det sies at vi får alt alt forlidt mineraler og vitaminer specielt i våres kost fordi de planter og høster jorden så intensivt..Håber dette vil funke, og at energinivået vil stige,og andre bennefits.sætter ind et link,så kan du jo undersøge det på nettet selv evnt. for jeg synes alle jeg kender går rundt i en tåge i disse tider,du er ikke den eneste der..jeg hørte først om dette igennom Alex jones site infowars,og har lenge prøvet at finde noget der bare ligner i danmark,uden held...hvorfor,må gudene vide ...

Senest rettet af Kaktus Klausen 19 apr 2013 13:12, rettet i alt 1 gang.
link "fjernet" hvis du vil lave reklame for det produkt, så link til noget dokumenteret forskning - ikke en webshop

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Lyder mest af alt som trådstarter har oplevet lavt blodsukker, meget normalt at prøve hvis man ryger (for tit?).

Synes det er lige vildt nok at Rabbit sådan formår at henlede det til mineralmangel, men som han siger. Guderne må vide det :D

Junior medlem

Mineralunderskud lyder sandsynligt, da jeg har været syg i en uges tid (forkølelse), men lige før den joint havde jeg spist en 400g lagsagne og drukket 33cl cola og lidt æblejuice. Men jeg kom til, at tænke på, at jeg har synes, at det lugtede meget af røg her i går, så jeg sprøjtede noget deodorant ud i luften, og nu har jeg tænkt over, om det egentlig ikke bare er det der, er steget mig til hovedet...

Junior medlem

hej. ja når du taler om deodorant spray/og airfreshenrs,måske..de tilsetter jo endel kemikalier i dem mange gange,som man kan begynde at reagere på..har oplevd det der selv for at det ikke skal være løgn,poha! he he... håber du finder ud af det,og finder noget der kan hjælpe på det. lykke til iallefald,

(:gleder mig sådan til posten kommer med mit mineraltilskudd;) for jeg er så træt i det fortiden..For i need a boost for sure..håber det er så godt som jeg har hørt om i 1 år*s tid nu .. man vet jo aldri før man har prøvet det ;-)

ha en god dag videre...

Medlem
Brugeravatar

Lyder da helt normalt. En af de normale effekter af at ryge meget (især indica strain) er en tung "bodyload", nogen beskriver det endda som at have sandsække liggende på kroppen. Ryg lidt mindre næste gang? :D

De første par gange jeg røg, hvor jeg røg virkelig meget, følte jeg mig så tung at jeg ikke orkede at bevæge mig overhovedet. Min krop føltes som om den var af bly. Sad bare og stenede TV og åd alt omkring mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]