Rookie1 skrev:
Hey jeg har købt noget dansk super pot ville bare høre om det er indica eller sativa domineret?
Har desuden hørt at indica er super godt til folk med angst? kan det passe, hvis ja hvad skal jeg så på udkig efter ?

Pot er normalt sativa domineret. Der findes også pot som er indica domineret, men hvilken slags du har fået fat i, er svært at vide.
Ud fra dit indlæg beskriver du ikke hvad du vil være på udkig efter, men vil tro at du snakker om indica. Google "indica domineret cannabis" , så finder du nok flere hjemmesider med lister på sorter, som er indica dom. og ud fra det, kan du se om du kan genkende nogle navne, når du er ude og handle.

Jeg er nu ret sikker på at det meste danske pot er indica domineret, pga. den lavere blomstringstid er bedre tilpasset til det danske klima. (Vi har en relativ kort sommer)
Det er ofte sådan at indica skunk/pot er mere tætpakket buds, og sativa domineret sorter hedder ofte noget med "Haze".
Men jeg vil tilslutte mig koret, og anbefale andre måder at arbejde med din angst på. Prøv at meditere.