Jeg synes ikke Cutter gør noget som helst forkert. I medierne skal der fandme være plads til alle, og det kan ikke passe at nogen skal gøre sig til gud over hvad der er rigtigt/forkert at sige. Jeg er stort set enig med alt han siger, og jeg er fuldstændig ligeglad med om han så afbryder, bander, støtter ulovlig aktivitet og andet. Derudover skaber han mere opmærksomhed omkring emnet end nogen nogensinde har gjort, og jeg er 100% sikker på at en legalisering aldrig havde været bragt til overvejelse hvis det ikke havde været for hans arbejde.
Det passer simpelthen ikke det du siger der, Cutter er ikke den slagsforbillede for tingene som man så for mange år siden. Der findes andre personer, som for mit vedkommende har diskuteret sagen om fri hash i længere tid end du kan forestille dig. forfatteren af Hampedyrkerens håndbog f.eks. 68’er generationen har ligeledes været en stærk fortaler. kom ikke her og sig Cutter er ny og helt igennem ok.
mvh. og god dag.
Han starter med sætningen "Jeg synes" som derfor gør hans udtalelse subjektivt, at gå ind og sige at hans subjektive mening er som at skide på din personlige holdning. Jeg er godt klar over at der har været mange forekæmpere for cannabis i de mange år urten har været illegal, men Cutter har tilgængæld fået så meget debat på emnet det sidste års tid at det batter. Han bander, han er meget militant, men han får sgu en debat om emnet.
Hans første indslag på TV2 gik bragende galt, selvom han bare talte ud fra hjertet.
Uanset hvad vil der altid være nogle der whiner over hans metoder, og det finder jeg morsomt.