Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen!

Det er med kort varsel, at jeg opretter dette indlæg, så håber på at kunne nå at få svar, inden skaden er sket.

Jeg skal på lørdag prøve svampe for første gang i mit liv. Vi er 5 drenge der skal gøre det sammen og har 2 sitters, og vi er allesammen meget erfarne hashrygere. Vi har købt af en dealer, som har været en god ven i mange år og som jeg derfor stoler ret meget på, men alligevel er jeg lidt nervøs. Jeg vil enormt gerne vide hvordan "den generalle" følelse er, når man gnasker svampe. (?) :)
Det er sket et par gange ud af de mange, at jeg har badtrippet i mere eller mindre grad, når jeg har røget hash. Dog har intet af det været så slemt, at det har afskrækket mig fuldstændig fra at gøre det igen, men hvordan føles et badtrip når man er på svampe? :)

De kærligste hilsener og med håb på hurtige og indsigtsvækkende svar. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Puha syntes godt nok du skulle ta' og læse nogen trip rapporter inden du giver dig i kast med det, det lyder overhovedet ikke til at i har læst op på tingene.

Medlem
Brugeravatar

viewforum.php?f=54

Junior medlem

Tak for tippet og linket, det hjælper. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvad med at få ham jeres pusher til at prøve det sammen med jer? Går udfra at han ved hvordan man skal håndtere et trip, og hvad der er dejligt under et trip siden han sælger?

Ellers vil jeg bare ønske jer held og lykke :)
Lad vær med at modarbejde trippet, og pas nu på med ikke at overdosere. Fordelen ved svampe kontra syre er netop at man kan redosere. Synes helt klart at I skal drikke jeres svampe i te, da de bestemt ikke smager godt når man tygger dem. Bare husk at knus svampene, og lad teen trække i 3 minutter inden de ryger ned i koppen :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Citat:
Det er vigtigt at forstå at psykedeliske stoffer ikke er legetøj og at de kræver en vis forberedelse for at få det maximale ud af dem......

Læs evt. resten her:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=9540

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

^

Og så tænk på, at du selvfølgelig kommer tilbage til dig selv igen, hvis det bliver for meget.
Ellers jo mere du kan ride med, jo bedre! Fed musik og grinern spil, fx tegn og gæt er vigtigt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Husk, at det højest kan være ubehageligt, du kan ikke dø, eller tage fysisk skade af svampe, uanset hvor meget man kan komme til at bilde sig selv det ind, mens man tripper.

Et godt råd er bare at gå og glæde sig til det, og fantasere om hvor vildt det er, hvad du vil foretage dig mens du tripper osv. Når spændingen stiger, bliver det ofte et ritti godt trip, og modsat - hvis man er træt, uoplagt, eller bliver presset lidt til at tage svampe, så får man højst sandsynligt et bad trip (selvfølgelig også afhgigt af dose og andre faktorer). Psychedeliske stoffer er meget individuelle stoffer, eller hvordan man skal sige det.. Man kan sagtens have et socialt fedt fællestrip etc, men hvis man er i en vennegruppe, hvor størstedelen er rigtig nysgerrige efter at prøve det, og man føler sig presset til også at gøre det (man vil jo ikke gå glip af noget), så ender det også galt. Hvis dette er tilfældet, så vent til du evt. selv kunne få lyst.
Og ja, hav i det hele taget en frisk og nysgerrig indstilling til det, hav styr på set & settings, så skal du nok få dig en oplevelse for livet ;)

Ps. lad desuden være med at ryge joints til

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
uanset hvad, så husk at du har indtaget svampe mens du tripper! det kan godt være det lyder åndsvagt, men hvis du tænker "JEG ER MÆRKELIG I HOVEDET!?" så tænk "det er fordi jeg har taget svampe". - gem bekymringerne til næste morgen hvis du stadig skulle være mærkelig i hovedet dér (hvilket du ikke vil være :) )

- HVIS du alligevel begynder at få bad trip så syng en sang, lille peter edderkop eller et eller andet useriøst som du kan teksten til :)
happy trippin

Medlem

jeg synes at i er alt for mange også ville jeg bare lige sige at jeg havde set nogen videoer hvor de viser hvordan Visuals ser ud og da jeg så oplevede dem var det meget vildere end jeg lige havde troet husk at slukke mobilerne det glemte jeg god fornøjelse :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]