Hej psychedelia!
Nu er det så blevet min tur, til at forsøge mig med BHO. Jeg vil lave det ud af 50g trim, da det er en del billigere end buds. Har set forskellige guide på internettet, men jeg synes, at der er så mange forskellige metoder, så det kan være svært at vælge én bestemt. Jeg har tænkt mig at følge denne her:
Først propper man et pvc rør op med sit trim, sætter filtret i den ene ende og lightergassen i den anden.
Herefter skyder man sit olie ud i en glas skål, indtil alt THC'en har forladt trimmet.
Derefter tager man endnu en glas skål, fylder den op med varmt vand og sænker skålen med olien ned i den.
Her udskifter man vandet når det er blevet koldt, indtil alt lightergassen har forladt produktet.
Når alt lightergassen har forladt produktet "pisker" man det, og det færdige produkt er klar.
Herunder har jeg så et par spørgsmål;
Er metoden rigtig?
Hvilket/ hvor mange filtre skal man bruge?
Hvor meget lightergas skal man ca bruge til 50g, og hvordan ved man, at alt thcen er ude?
Hvilken størrelse PVC rør skal man bruge til 50g trim, da jeg har læst noget med, at der ikke må være for meget luft deri?
Hvordan ved man, når alt lightergassen er ude af BHO'et?
Hvorfor/ hvor lang tid skal man piske i?
Håber i vil hjælpe, og god ryger derude