Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej psychedelia!
Nu er det så blevet min tur, til at forsøge mig med BHO. Jeg vil lave det ud af 50g trim, da det er en del billigere end buds. Har set forskellige guide på internettet, men jeg synes, at der er så mange forskellige metoder, så det kan være svært at vælge én bestemt. Jeg har tænkt mig at følge denne her:
Først propper man et pvc rør op med sit trim, sætter filtret i den ene ende og lightergassen i den anden.
Herefter skyder man sit olie ud i en glas skål, indtil alt THC'en har forladt trimmet.
Derefter tager man endnu en glas skål, fylder den op med varmt vand og sænker skålen med olien ned i den.
Her udskifter man vandet når det er blevet koldt, indtil alt lightergassen har forladt produktet.
Når alt lightergassen har forladt produktet "pisker" man det, og det færdige produkt er klar.
Herunder har jeg så et par spørgsmål;
Er metoden rigtig?
Hvilket/ hvor mange filtre skal man bruge?
Hvor meget lightergas skal man ca bruge til 50g, og hvordan ved man, at alt thcen er ude?
Hvilken størrelse PVC rør skal man bruge til 50g trim, da jeg har læst noget med, at der ikke må være for meget luft deri?
Hvordan ved man, når alt lightergassen er ude af BHO'et?
Hvorfor/ hvor lang tid skal man piske i?
Håber i vil hjælpe, og god ryger derude :joint:

Dedikeret medlem

du får det til at lyde rigtig nemt hehe for det første tror jeg det er umuligt at få 100% af lightergassen ud uden at vaccum purge det og du skal helst holde det sådan rimeligt varmt mens du pisker ellers bliver det pænt hårdt! ;) Jeg ville nok også hellere bruge et pyrex fad end en glas skål da det er lidt nemmere og skrabe sammen hvis der ikke er for mange "runde" kanter

Medlem

Haha, det tror jeg bestemt ikke det er, især ikke når lortet kan sprænge i luften haha :P
- Har bare ikke rigtigt nogen vaccum, og da det er noget jeg vil lave rigtigt sjældent, vil jeg ikke ud i de helt store udgifter :D
- Men hvorfor pisker man det? Forstår det ikke helt, fordi nogen for sådan noget helt blødt noget (budder tror jeg det hedder) Og andre får shatter, altså det helt hårde noget :D

Dedikeret medlem

du pisker det for at få det sidste gas ud du kan nok også godt få det meste hvis ikke det hele ud hvis du pisker det nok men som sagt det er sku rimelig hårdt arbejde hehe ;)

Medlem

ikk pisk, det hedder at *whip det!!! 8) http://www.youtube.com/watch?v=EUsHgZmwqj4

2 flasker burde række til 50g. :D

Medlem

Haha :D
- Okay :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]