Lige som MariJuanita siger skal i selvfølgelig give ham plads og ikke bare dumpe ham for hans handlinger under psykosen, det ville jo være helt ved siden af. Han var jeres kammerat da han ikke havde en psykose, så på et eller andet punkt må i være der mere for ham end da han ikke havde en, for han har ikke styr på sine handlinger, ikke døm ham men giv ham den plads han skal have og snak til ham uden irritation, men så han kan forstå det.
Og det med jeres forældre det ville jo have kommet på et eller andet tidspunkt, især når i har lavet en gruppe på facebook, hvor i smider billeder af jer selv hvor i "hygger med klumben", det kan godt være at det kun er jer som kan se gruppen osv. men tænk lige en ekstra gang over hvor mange "beviser" i vil efterlade jer, for det har jo kun det formål at man kan kigge tilbage på den tid og grine lidt af det. Jeg har også været det igennem med mine forældre, det kan ikke undgåes hvis man ryger ofte måske dagligt. Men jeg tog en god snak med dem om mit synes punkt til hash, og de var ikke enige for er jo fyldt med en masse ting som ikke passer, men også en del af de ting som længere varrigt brug af hash fører med sig, men de blev ved med at sige jeg skulle vente til at jeg blev 18 og havde fået min uddannelse, så kunne jeg selv bestemme hvad jeg ville gøre med mit liv, men til sidst så de at jeg godt kunne fungere normalt og passe min skole og arbejde med gode resultater, så de endte med at accepterede det. Det skal også lige siges at mig og mine forældres forhold blev meget bedre da jeg ikke hele tiden skulle køre skjult dagsordning, ikke fordi vi snakkede om hvor meget jeg røg og hvor ofte jeg gjorde det, men tror at det var fordi at de fandt en ro i at de ikke hele tiden skulle bekymre sig om hvad jeg nu lavet, jeg havde det også selv meget bedre efter det.
Så vil bare lige sige igen, at i er hans kammerater og i skal hjælpe ham og bære over med ham, for han gør det jo ikke for at ramme jer, men fordi han har en psykose, det kunne lige så godt have været dig, vend og drej den lige lidt, før at du poster sådan noget, jeg synes ikke det var særlig fedt at du faktisk har tænkt over at droppe ham som kammerat pga. af hans psykose..
Men jeg håber at dig og dine kammerater finder ud af det, og får støttet jeres kammerat så godt i nu kan, for han skal nok blive sig selv igen.
P.L.U.R.
_________________ Hvis man træder i en andens fodspor, kommer man aldrig foran! Ved hver genvist er der et tab og ved hvert tab er der en gevinst 
|