Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 23:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

hej psy.

Mine venner og jeg selv har gået og snakket omkring sort røg fra fx hash ? er det helt normalt eller ?

Jeg syntes at ligegodt hvor godt eller dårligt/klamt hash man køber og om det kommer fra staden eller jylland så kommer der sort røg fra det hvis man sætter dicideret ild i det og flammen bliver lidt høj.
Jeg har set det samme sorte røg hvis jeg kommer til at sætte ild i min hjemme trukket nol ?
Er det helt normalt ? tænker det er jo nu engang olie men ? nogle som kan kaste lys over sagen ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er højst sandsynlig biprodukter fra hash produktionen. Alt fra plante materiale til tilsætningsmidler er mit gæt :) Helt "rent" hash skulle gerne give en hvid røg, og hvid aske :)

Dedikeret medlem

Det er højst sandsynlig biprodukter fra hash produktionen. Alt fra plante materiale til tilsætningsmidler er mit gæt :) Helt "rent" hash skulle gerne give en hvid røg, og hvid aske :)

så er tjald situationen i DK saaaatme godt nok noget lort da ! Det er jo ligemeget om man køber billig lorte røg til 30 kr eller om man køber dyrt 150krs der kommer sort røg hvis man sætter ild i det. Det mærkelige er jo netop at det kommer uanset kvalitet :S Er det bare blevet umuligt og købe røg i danmark som ikke brænder sort ? Asken derimod syntes jeg bliver fint hvid ? Det er kun hvis man sætter ILD altså flammer i det.

Medlem
Brugeravatar

Det er helt normalt, og har ikke noget med biprodukter eller tilsætning at gøre - så længe der er flamme i hashen. Vi snakker sod.
Kun hvis den sorte røg forekommer efter at flammen er slukket (/gået ud), er der tale om faresignaler.
Er der IKKE flammer, og stadigt sort røg, tyder det ikke godt - glødende hash skal give helt hvid røg og hvid aske.

Dedikeret medlem

Det er helt normalt, og har ikke noget med biprodukter eller tilsætning at gøre - så længe der er flamme i hashen. Vi snakker sod.
Kun hvis den sorte røg forekommer efter at flammen er slukket (/gået ud), er der tale om faresignaler.
Er der IKKE flammer, og stadigt sort røg, tyder det ikke godt - glødende hash skal give helt hvid røg og hvid aske.

hvis jeg sætter ild i det og puster flammen ud så det gløder kommer der den fineste hvide røg med dejlig cannabis duft ! ?
Det lyder til vi er blevet lidt pranoide !

Medlem
Brugeravatar

Nu tror jeg ikke jeg er den eneste, men jeg har aldrig hørt om sort røg. eller set det.

Dedikeret medlem

Nu tror jeg ikke jeg er den eneste, men jeg har aldrig hørt om sort røg. eller set det.

køb et nold og bræk o,1-0,2 af rul det til en kugle sæt ild i det til der er flammer i noldet fjern lighteren og lad noldet brænde og du vil opdage sort røg i toppen af flammen

Medlem
Brugeravatar

Hvis der kommer den fineste hvide røg ud af det når der kun er gløder, kan du drage netop denne konklusion - at røgen er hvid. Det fortæller ikke noget om hashens kvalitet.
Kommer der derimod sort røg når der kun er gløder, kan du drage den konklusion, at der må være noget galt. Dette fortæller noget om hashens kvalitet.

Den sorte røg når der er flammer, kan du ikke bruge til så meget - det er normalt for hash og for titusinde andre komponenter, hvis de er i brand. Det hedder SOD, og handler populært sagt om ufuldstændig forbrænding. Lad være med at indånde det!

Ryger du meget glas, siden du har for vane at sætte dit hash i brand?

Senest rettet af Charles Ingalls 22 mar 2013 17:57, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Vi snakker udelukkende i det omfang at du sætter så meget ild til dit hash, at det brænder med flamme. Så snart flammen er væk, skifter røgen farve til hvid.

Dedikeret medlem

Hvis der kommer den fineste hvide røg ud af det når der kun er gløder, kan du drage netop denne konklusion - at røgen er hvid. Det fortæller ikke noget om hashen kvalitet.
Kommer der derimod sort røg når der kun er gløder, kan du drage den konklusion, at der må være noget galt. Dette fortæller noget om hashens kvalitet.

Den sorte røg når der er flammer, kan du ikke bruge til så meget - det er normalt for hash og for titusinde andre komponenter, hvis de er i brand. Det hedder SOD, og handler populært sagt om ufuldstændig forbrænding. Lad være med at indånde det!

Ryger du meget glas, siden du har for vane at sætte dit hash i brand?

nej jeg ryger bare meget hash og går meget op i kvaliten og så var jeg begyndt og ligge mærke til det hvis jeg lige i en alt for stor koger fik sat for meget ild i jointen så prøvede jeg med rent hash og har haft den leeede nøjer over det :D

Medlem

Sgu da fordi dit weed ikke har fundet en ny pave endnu hahahahahaha

Dedikeret medlem

Sgu da fordi dit weed ikke har fundet en ny pave endnu hahahahahaha

WTF :rocking: god syre koger til dig :D gid det var mig :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]