Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 05:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Datura hygge?
In our memories

Geografisk sted: København
Jeg har nogle Datura (engletrompet) planter... jeg -har- læst masser omkring planten og virkningen af samme, men aldrig prøvet ad pga for stor respekt.

Jeg ku godt tænke mig at høre fra folk som har eksperimenteret med den, om det er muligt at indtage blade eller blomster, så man får en -hyggelig- ikke så lang virkning, eller om det bare er full-blown 2-6 dages delirisk trip, uanset hvordan man nærmer sig den (hvordan)?

Mvh Zonker

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Datura? Pigæble! Det er vist ikke lige et 'hyggestof' som sådan! Det er kernene der er mest aktive, men jeg må sige at Datura er så utroligt giftig at det ikke kan anbefales at eksperimentere med det. Alle jeg kender der har gjort det har benyttet sig af rygning som indtagelsesmetode, da det er den nemmeste måde at dosere det på, og efter hvad jeg har læst mig til DEN ENESTE MÅDE DER ER NOGENLUNDE SIKKER. Så skal det være, så forsøg dig med rygning af blade. Kernene indeholder så mange toxiner at det ikke er sikkert at benytte sig af dem.
Derudover kan jeg sige at alle jeg har talt med, eller dem jeg har læst om, der har haft oplevelser med Datura, siger at de enten ikke kan huske en skid om hvad der skete, eller også var det skideubehageligt. Jeg kan anbefale Erowid.org, der har en udmærket Datura-sektion med FAQ og det hele, samt en del triprapporter. Jeg har linket til en rapport nullHER

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Så vidt jeg husker har dature ikke været så meget oppe herinde. Jeg har selv kun røget lidt tørret bittersød natskygge men har noget mere jeg gerne ville kigge lidt nærmere på. Jeg har nu også hørt positive ting fra datura trips men det er ikke det helt store. Jeg har blandt andet hørt om et meget positivt trip der dog havde den lille bieffekt at personen havde ændret spytproduktion i ca 2-4 år efter. Det blev åbenbart mere sejt...
Men for ligesom at komme til det jeg gerne ville, mere info ? Er der virkelig ikke flere som har personlige erfaringer ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Check lige nogen reporter på erowid inden du ekperimenterer, der er nogen ret skræmmende imellem. (en gut der vandrer rundt om sin blok uden bukser på kl. 5 om morgenen og ikke aner hvad han laver [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg har eksperimenteret med atskygger i et par måneder og jeg vil gerne forklare men læs lige min trip-raport først trip-rapporter natskyger (doeneg) på erfariger tak vh doeeg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]