man kloner ikke frø lol man krydser planterne som så giver frø

men tror sku det bliver svært og få fjernet lugt fuldstændig du kan sikkert få det til og lugte mindre men det er 100% heller ikke det eneste der sker med planten når du krydser den.
Tror man skal have lidt mere "erfaring" før man kaster sig ud i sådan noget end du lige lader til at have

”man kloner ikke frø lol” - hvad er det for noget vås? nu er kloning og gen-manipulation jo ikke noget nyt fænomen. Det sker og er helt sikkert sket med cannabis frø.
Erfaring? who are you to tell? - alle starter et sted, at gro cannabis (og krydse planterne og deres gener) er altså ikke nogen svær sag. Det er en plante som alt andet, og er altså ikke noget gudshelligt man ikke må berøre medmindre man er profet.
Til trådstarter:
Lugten stammer jo fra de første gener af skunk planten, og er derfor planten bla hedder skunk. Derfor siges det også at være umuligt, at gro en meget potent plante, uden at det lugter.
mvh. og hav en god dag:)
Først tak for et lidt mere seriøst svar end at jeg ikke har erfaring, for rigtigt nok har jeg ikke erfaring med kloning af planter/frø. Men har da en del erfaring med dyrkning.
Jeg er helt med på hvorfor det bliver kaldt skunk osv. Men pga flytning ville jeg helst gerne klone noget af lugten ud af mistyen feks ved at bruge shiva'en til bestøvning... Shiva'en lugter/dufter ikke helt så meget som Mistyen gør og derfor ville jeg mene en kloning af de 2 planter ville give en mindre lugt men samme potent (15-21 % THC og omkring 0.3 % CBN)
CBNen er dog rimelig vigtig da jeg bruger det til selv medicinering.
Men ja kan næsten regne ud det svært at klone lugten ud af dem. Men må prøve at arbejde lidt videre med projektet tak for svaret.